sexstrand Kraaijenbergse Plassen + Bisonbaai

• Peter

Zijn er ook homo stellen of mannen die met elkaar bezig zijn en waarbij ik mee mag doen. Ik ben 17-08-2013 op de bisonbaai ongeveer om 16.30

• stelh2000

Hallo,

Gistern nar de BB gweest, erg rustig, weinig stellen gezien

Doorgelope naar Waalstrand genoten van elkaar.

Paar niet opdringerige mannen dus het was gezellig en geil

Jammer dater neit meer stellen waren.

Gr

Stelh2000

• cenr

Hmmm welk stel gaat dinsdag a.s ook naar de bisonbaai.Wij zijn er B)

• stel 024

hoi hoi,

morgen 4- sept 2013 gaat het weer een mooie dag worden.

Helaas moeten wij werken….we willen eigenlijk nadat we hapje hebben gegeten even gaan kijken bij het naaktstandje van de kraaijenbergse plas.

Welk stel kom er dan ook? We zijn er rond 18uur en vinden het wel leuk als er ook een stel is of een singel vrouw die open staat voor lekker te rollebolle met elkaar…..misschien ook wel een man!

Net voor het strandje is een kleine vijver….daar misschien? Wie weet tot morgen.

Xxx stel 024

• stel 024

hoi hoi,

komen er vanavond stellen naar de kraaijenbergse plassen?

We zijn erg benieuwd wie we daar aantreffen……rond 18uur.

Xxx stel 024

• germaan45

Is leuke man ook welkom?

• wij bistel !

wij gaan morgen weer naar de kraaijenbergse plaasen wie ook ? liefst bi stel

• stel 024

hoi wij bistel,

wij zijn eergisteravond geweest en vandaag in de middag. Wij hadden gehoopt dat er stellen zouden zijn die openstonden voor meer. Maar we hebben niks spannends gezien of meegemaakt helaas. Waar gaan jullie liggen dan en waar gebeurd er een beetje aktie?

Helaas kunnen we morgen niet anders waren we graag naast jullie komen liggen ;-)

gr stel 024

• rob

Hoi ik ben Rob een jongeman van 32 jaar gisteren voor de eerste keer naar bisonbaai geweest. Ik lag lekker tussen de naakte mensen. Het viel me op dat het erg rustig was betreft erotiek. Misschien dat ik ergens anders moet zijn? Als er een leuk stel of vrouw geïnteresseerd is in een leuke slanke jongeman die erg sportief is en er goed uitziet neem dan even contact met me op. Misshien iemand tips. Ik was ee van 15.00 tot 18.45. Groeten Rob

• biman 43

hallo gebeurt hier nog wel eens wat, ook tijdens de vierdaagse wilde zelf morgen gaan