sexstrand Kraaijenbergse Plassen + Bisonbaai

  • lindenholt

    laat maar weten wanneer jullie bij de kraai zijn?

    Gr L

  • A en B

    Hoi, wij willen het naaktstrandje of place to be bij de kraaijenbergseplassen bezoeken,waar vinden we dat gr a en b

  • Openminded

    De kraaij:

    Neem de afslag Cuijk vanaf de A73 en rijd verder in de richting van Beers totdat je bij Gassel aankomt. Gassel heeft maar één groter kruispunt op deze weg waar je rechts richting wat weilanden afslaat. Let op! Als je aan je linkerhand een tankstation ziet ben je al te ver en de kruising voorbij.

    Eenmaal rechts afgeslagen kom je snel op een splitsing uit. Daar ga je rechts en rijd je net zo lang door totdat je onder de elektriciteitskabels staat. Als je links kijkt zie je een lang pad paralel met de kabels dat je helemaal moet aflopen. Zo kom je na een paar honderd meter uit op het naaktstrand en loop je dwars door het gebied waar meer te beleven is.

  • mark

    Hallo is ben nog nooit bij een naaktstand geweest,

    Is er mischien iemand die samen met mij wil gaan?

    Ik kom dan wel voor ietsje meer….

    Groet mark

  • mark

    Pa ik ben 24 jaar

  • Sirvensletje

    Gisteren zijn we hier geweest, weer viel reuze mee. En we waren de enige, het was net het

    paradijs. Heerlijk in het zonnetje liggen vrijen in alle rust. Twee mannen gezien en die liepen

    gewoon door. Hadden ze mee kunnen doen lopen ze door.

    Tja waren we wel op het naaktstrand eigenlijk, we hadden de route gevolgd en lagen rond een klein

    watertje. Mooi ras en veel beschutting tegen wind. Een super plek om met een paar stellen lekker

    in het zonnetje te liggen.

  • gera stel

    Klinkt goed , nog meer spanning meegemaakt op andere plekken of sauna?

    Wij erg druk op werk dus weinig tijd ….. Maar willen snel weer ergens heen gaan voor lekkere erotische spanning !

    xx Gera stel

  • Stel0485

    Als je de route van Openminded gevolgd heb dan was je waarschijnlijk niet op het naaktstrand. Daarvoor had je nog een stukje door de struiken moeten lopen. De heren die doorliepen waren zeer waarschijnlijk op zoek naar mannelijk vertier. Dat is namelijk de hoofdactiviteit rond de Kraaijenberg. Ook wij hebben de afgelopen dagen weer bij het naturistenstrand vertoeft. Voorste gedeelte redelijk gemengd. Achterste gedeelte alleen mannen op zoek naar homo sex. Voor het naaktstrand blijf je onder de elektrisiteitsleidingen doorlopen tot je het omheinde veldje bereikt. Alles daarbuiten wordt door homo''s gebruikt.

  • sirvensletje

    Hoi Gera Stel,

    Stuur ons een mailtje naar sirv@live.nl en kunnen we jullie informeren.

    En stel 0485, wij lagen daar bij een kleine plas redelijk op het einde van de elektriciteitskabels en

    lagen daar helemaal alleen en ook geen last van mannen alleen gehad. Misschien een idee, om

    daar met meerdere stellen af te spreken. Wij hebben daar heerlijk kunnen genieten van elkaar in

    alle rust. En als er meerdere stellen zijn en we wijzen de mannen alleen af, dan zullen ze heus

    wel vertrekken. Enige is wij gaan ervan uit dat je daar dan overal naakt mag liggen en niet alleen

    op de plaats bij het hek wat wij nog niet gezien hebben.

    XXX

  • Openminded

    Dat bedoelde ik ook met “een paar honderd meter doorlopen totdat je bij het naaktstranden bent.”

    Van de rest heb je niet zoveel last volgens mij. ;)