naaktstrand

• ton.74@live.nl

en

• susan & elly

Ton,

Sorry, maar ons mailadres gaan we niet geven.

Daar hebben we slechte ervaringen mee.

we zien je morgen wel.

Als het daarna nog klkit dat geven we deze wel zo.

• Dino

Dat wordt nog een gezellige boel morgen op het strand …. was vandaag ook geweest met een vriendinnetje. Het was erg druk met veel textiel ook. Helaas werd het erg bewolkt in de loop van de middag en ging het zelfs regenen. :-(

Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen maar dan ben ik wel alleen. Ook leuk :-)

• ton

He susan en elly,

we hebben elkaar gister hellaas niet gezien. was daar zelf rond 10.30 maar wat een drukte. zijn julie nog wel geweest? ik heb wel nog een paar keer het stand over gelopen om te kijken of ik jullie zag liggen.

misschien eens een keer ergens anders afspreken?? sauna of zo.

kisschien tot ziens..

Ton

• susan & elly

Hi,

We waren er wel, maar inderdaad was het heel erg druk.

Pas tegen 16.00 uur werd het een beetje rustig en hadden we oog-contact met iemand die ook deze site had gelezen.

Toen hebben we toch nog alsnog even kunnen spelen.

Till next time.

• Sander

Anonymous

Hi,

Wij, twee vriendinnen 35 en 38, gaan ook donderdag naar het naaktstrand.

We zijn wel in voor een lekker spannend contact. Alle twee bi

Te herkennen aan ; lekkere tint want we zijn net twee weken terug van vakantie.

Twee knalgele handdoeken.

Lokatie : naaktstrand Scheveningen.

Misschien wel een beetje overbodig, maar we doen alles safe. (soms pzc als je erg lekker eruit ziet))

(Vorige keer had men de nodige spullen vergeten en dan gaat het feestje niet door)

Hallo Suzan en Elly het is al even geleden dit bericht maar ik was benieuwd of jullie daar nog steeds komen?

ik nm wel vandaag nog geweest

• Sauna stel

Vandaag gaan wij naar het naaktstrand Hilgelo. Wij zijn op zoek naar een leuk stel voor spannende dingen.

Het weer is in ieder goed.

• bi nudist

heb ik weer te laat gelezen

Hier sjef een 100% eerlijke man uit Den Bosch die zijn afspraken na komt .Mocht je ook eens echt eens iets meer willen mail sjefvb2405@hotmail.com
    KIK jefffff960