naaktstrand

• strandstel

Donderdag 6 augustus gaan wij naar een naaktstrand. Onze voorkeur gaat uit naar het naaktstrand tussen Scheveningen en Wassenaar. Welke leuke man of welk leuk stel ontmoeten wij daar?

Wij zijn een slank stel van begin 40. Voor meer details over ons en wat wij zoeken of waar we precies hoe laat naar toe gaan, mail ons!

Misschien tot donderdag!

• getrouwde man

hoe laat…

• ton

he strandstel!

lijkt me leuk om ook te komen, zeg me maar hoe laat en hoe julie te herkennen zijn.

• strandstel

Ton,

Graag eerst wat meer info over jou:

single, leeftijd, lengte, gewicht, (niet)geschoren, lengte piemel en wat je nog meer kwijt wilt!

• Dino

Hi luitjes,

Ik ben donderdag ook op het naaktstrand tussen scheveningen en wassenaar te vinden.

Ik ben 37 jaar, gemilimeterd haar, 196 cm en 93 kilo. Geschoren en 18 cm :-) en ook nog single. Zal waarschijnlijk een blauw geel strandtentje meenemen en een roodblauwe handdoek.

Strandstel, ik kan jullie niet mailen, misschien jullie mij wel? Wie weet tot ziens.

Dino

• susan & elly

Hi,

Wij, twee vriendinnen 35 en 38, gaan ook donderdag naar het naaktstrand.

We zijn wel in voor een lekker spannend contact. Alle twee bi

Te herkennen aan ; lekkere tint want we zijn net twee weken terug van vakantie.

Twee knalgele handdoeken.

Lokatie : naaktstrand Scheveningen.

Misschien wel een beetje overbodig, maar we doen alles safe. (soms pzc als je erg lekker eruit ziet))

(Vorige keer had men de nodige spullen vergeten en dan gaat het feestje niet door)

• ton

hallo,

ik ben 35 jaar, normale lichaamsbouw en heb een kale piemel van 17 cm, verder ben ik wel gebonden, maar opzoek naar iest spannends. kunnen jullie me zeggen hoe laat jullie er zijn?

geile groet,

ton

• susan & elly

Hi,

Wij zullen er tegen 10.00 uur zijn.

Kenmerk ; twee knalgele handdoeken.

We liggen tegen de duinen aan en dus niet midden van het strand.

Speciaal kenmerk ; Laat het maar weten en dan zwaaien we wel.

(cap of bepaalde kleur handdoek over je schouder)

• susan & elly

Ton,

We hebben gezwaar als je je vrouw ook meebrengt, hoor.

Misschien gaat er wel een wereld voor haar op.

Susan vindt het helemal niet erg en dan kunnen wij vanelkaar genieten.

• Ton

hoi elly en susan,

mijn vrouw is daar echt niet voor in… ik heb het haar wel vaker voorgesteld! Dus hellaas.

we zullen het dus met ze drieen moeten doen.. als juli me samen delen krijgen juli bij evenveel plezier.