showboat

  • P&A

    Je mist het hele punt Lady, het gaat er niet om wie naar welke club gaat het gaat om die neppers die je met allerlei smoezen in hun club willen halen. Net doen alsof ze een vrouw alleen zijn die naar een club gaan en zogenaamd afspreken met mannen en of stellen. Eenmaal binnen zul je ze nooit aantreffen. Dat soort type's heb ik de pest aan en ik probeer alleen maar de mensen te waarschuwen dat ze er niet intrappen.

    Er zijn gelukkig nog genoeg hele goeie clubs die dat soort praktijken niet nodig hebben en je kunt zelf wel invullen welke clubs dat zijn.

    Daarnaast, we worden het toch nooit allemaal eens, de een vind dit leuk de ander dat. Smaken en voorkeuren verschillen nu eenmaal.

  • Wim

    En daar sla je de spijker op zijn kop!

    Jammer dat er door sommige geoordeeld wordt over iemands voorkeuren.

    Wij gaan soms naar een chique parenclub waar we het naar onze zin hebben. Maar ook gaan we naar de avonden waar mannen alleen welkom zijn of sanaclubs (bijv. in Frankrijk) waar 10 mannen en 2 vrouwen (waaronder mijn vrouw) zijn. En ook daar hebben we hele @!#$ middagen/avonden en nachten.

    Dat daar wellicht een club als showboat een van zou zijn is dan onze keus en laten we elkaar in ieders waarde laten!

  • Roosje

    Als we het er dan wel over eens zijn dat ieder zo zijn voorkeuren heeft, wees dan ook voorzichtig met iedereen over een kam te scheren. Niet iedereen die zich thuis voelt in een club en daarover zijn mening geeft is per definitie een nepper zoals jij die omschrijft. Die twee van Monique's ken ik ook, maar daarom hoef ik nog niet zo te zijn. Pas dus een beetje op met je vooroordelen en conclusies.

    Veel plezier in de clubs waar jij en anderen zich thuis voelen. Gun anderen dan het plezier op de boot. En daar laat ik het dan maar bij. Gegroet.

  • P&A

    Ik hou er maar over op want het gemiddelde niveau hier is Dom met een hoofdletter. De wel begrijpenden daargelaten uiteraard. De domme blondjes missen de hele crux van het verhaal en lezen alleen maar wat ze willen dat er staat.

  • mar

    Mieke

    Ik zou dit maar eens lezen

    http://www.parenclub.us/weblog/pivot/entry.php?id=15#body

  • Dap

    Ik ben gisteren op de boot geweest, ik was bijna niet gegaan, omdat ik van iemand de link kreeg van deze site, maar we waren met een groepje en ik wilde wel eens zien of ik het leuk vond, als er alleenstaande mannen rond lopen.

    Voor mij en mijn vriendin, was het een nacht met een gouden randje.

    Zeker voor herhaling vatbaar, ik vond het een hele mooie club, is ook net nieuw natuurlijk.

    Het eten was ook lekker, vooral de vis in aluminiumfolie.

    Er waren voor ons genoeg leuke mannen en ik vond de sfeer open.

    Het proeft voor mij, dan ook als een soort wraak van mensen, om zo negatief te schrijven, jammer hoor.

  • bottertje

    Ook wij zijn wel nieuwschierig naar de boot en als we op de site kijken is het toch jammer dat we berichten zien om op dit artikel te reageren.

    wij nog niet geweest maar gaan zeker eens kijken is tenslotte zo dat voor ieder een leuke club is en dat je pas een oordeel kan hebben als je er geweest bent en dan is het nog de ervaring van het stel en niet van iedereen.

  • P&A

    Je hebt helemaal gelijk. Het zou leuk zijn als je je ervaringen met iedereen zou willen delen.

  • bottertje

    als we geweest zijn doen we het ook zeker. maar voor de duidelijkheid is dan onze ervaring. en niet voor iedereen hetzelfde

  • P&A

    Ja, daar gaat het juist om, hoe men het persoonlijk ervaart.