Hallo's
Wou jullie toch even laten weten over mijn bevindingen van de showboat deze vind ik persoonlijk geen aanrader: De website vermeldt een goede verhouding van mannen en vrouwen en dat de aanwezige mannen bekend zouden zijn bij de club. Beiden was zaterdag 2 weken geleden niet het geval: als enige ‘vrouw’ van midden 20 werd ik hier onophoudelijk lastig gevallen door nare mannen. Ook met de deur op slot werd hier constant aangeklopt en zelfs geprobeerd de deur behoorlijk hardhandig te openen. Op het moment dat je dit meld is het personeel niet zo vrolijk gestemd en verteld dan vrolijk dat ze liever hebben dat je niet meer terug komt. Een aantal mannen heb ik, nieuwsgierig naar hun banden met de showboat, aangesproken dit bleken nieuwkomers en dus niet bekend bij de club. Mocht je van gangbangs houden is dit de ideale club, ben je meer geïnteresseerd in andere activiteiten dan kun je volgens mij beter ergens anders heen gaan. Dus niet de bij elkaar gelogen website van showboat geloven, dit zijn naar mijn mening ‘moneymakers’ over de ruggen van anderen. Nog niet te spreken over de kater die ik cadeau kreeg van de 4 euro per glas kostende rosé (de gebruikte schroefdopfles is nog niet eens deze prijs waard).
Het meest schokkende vond ik eigenlijk de reactie van de portier en dat de hoeveelheid mannen niet strookte met wat er op de showboats website gepretendeerd wordt. Helaas mijn slechtste club ervaring tot nu toe. Als dit de eerste club was waar ik ooit geweest zou zijn zou ik dus nooit meer naar een andere gaan. Gelukkig zijn er meerdere opties, om toch nog maar iets positiefs te melden ;-)
fatamorgana of de fun bijvoorbeeld is meer ons ding maar dat is inderdaad persoonlijk.
xxx