Hoe is het bij parenclub Monique?

  • lover

    Dag Vrouwie,

    Lijkt me heel erg knap dat je alleen durft te gaan naar clubs….. denk er vaak over om het ook eens te doen…. weet alleen niet wat ik kan verwachten….. doe jij het dan op een avond met veel mannen of juist niet… en welke avonden zijn het meest geschikt… Veel vragen en hopelijk krijg ik ook veel antwoorden.

    Liefs en groetjes.

  • marij

    hallo, ben erg geinteresseerd maar wat verstaan jullie onder volslank?

    over welke maat hebben we het dan. dit is een groot struikelblok voor ons.

  • vrouwie

    Ja knap van mij he. Dat vind ik zelf ook hoor! Ben erg trots op mijn pogingen, want het is natuurlijk vreselijk eng. Ik ben daar nog lang niet overheen! Ik heb het tot nu toe ook nog maar 2 keer gedaan, alleen gaan naar een club. Ben nu ook naar Inn4love geweest, op een dinsdag, dan hebben ze erosauna zeggen ze op hun site, maar die boel is allemaal nog in aanbouw. Zeer weinig mensen. Volgens uitbater Kees, die ik een onaangenaam commerciële vent vind overigens, komen er anders altijd wel een paar alleengaande mannen op zo'n dinsdag bij inn4love. Maar toen ik er was, dus niet. Alleen maar 3 stellen. Waarvan 2 stellen met elkaar als groepje. Derde stel heb ik me wel bijgevoegd en heb ik het wel @!#$ en gezellig mee gehad. Misschien dat ik a.s. vrijdag weer ga naar Monique's, alleen. En dan ga ik weldegelijk voor alleengaande mannen!

  • Gerol

    Hoi,

    Wij hebben dit eens grondig zitten lezen en ons lijkt het een leuke club om eens heen te gaan. Wij zijn beide ook volslank en wat we zo lezen is dat totaal geen probleem.

    Dus hebben we besloten om er morgen (21-07-2007) heen te gaan.

    Wij komen zelf uit Utrecht dus dat is goed te doen.

    Misschien komen we nog wel stellen van hier dar tegen.

    Groetjes Gert en Carol

  • Henk en Thea

    Tjonge tjonge, wat ben jij een zeurzak. Misschien moet je eens wat vaker gaan want dan zou je zo niet reageren. Ik ben in heel nederland geweest, en als er 1 geen uitbuiter is dan is het Kees! Zo hoog zijn de prijzen bij Inn4love niet! of wou je zeggen van wel? Misschien ben je in het begin geweest, maar nu is het zeker niet meer zo. De entree voor vrouwen is 20 euro……… waar kan jij tegenwoordig voor dat geld nog uit?

  • lady33

    marij: Voor de een is volslank maatje 44 voor de ander pas bij 48.

    Dus maten noemen is geen optie.

    Eigen ervaring is dat het bij Monique geen issue is, bij niemand.

    Gaat toch om je uitstraling!! Ik ben volslank, ook allemaal verdeeld over hele lichaam, ik ben trots op mn lichaam en straal dat ook uit.

  • Maria

    Wij zijn er geweest met vrienden die normaal naar de Fata gaan, wij gaan meestal naar SamePlace in Amsterdam. Wat een afknapper. Geen DJ, maar gewoon hele avond cd's die volledig afgedraaid worden-doe dan een compilatie. Als je nu niet van een cd houdt zit je er meteen een uur aan vast. Zelfs na herhaaldelijk verzoek of er iets anders opgezet kon worden, geen gehoor. Hoe later op de avond hoe rustiger de muziek. Dat zou andersom beter zijn. De dansvloer is veel te fel verlicht. We hebben boven wel ons kunnen vermaken maar dat lag meer aan onszelf dan aan de ambiance. Wij gaan er niet meer heen. Persooneel was heel onvriendelijk naar ons toe en we voelden ons absoluut niet gewenst.

  • ina en freddy

    hallo stel uit twente

    ook wij gaan binnenkort voor het eerst naar club monique en zijn al vaak in fun4two geweest maar dit valt valt erg tegen de laatste tijd te druk en lange wachttijden voor het eten wat dan ook nog lauw is of bijna op .

    wij zijn een stel en houden van avontuur ,ik kon niet opmaken uit jullie reaktie wat jullie leeftijd is ,wij komen uit almelo

    gr i en f

  • geert en monique

    hallo

    ja wij hebben ook het voor nemen om eens naar een club te gaan

    waarschijnlijk wordt het wel monique

    maar wij zitten met de zelfde vraag n.l

    wat is volslank ????

    valt zij op dat zij een buikje heeft

    en wat zijn daar de leef tijden daar

    en wat wordt er daar meestal gedragen door de dames

    hopelijk wilt u ons een antwoordt geven op deze mail

    vriendelijke @!#$ spannende groeten geert en monique

  • Maria

    Heyy Geert,

    Ik zou naar de showboot gaan. Heel gevarieerd publiek, en als je ‘volslank’ bent ben je ook mooi/lekker/@!#$. Het ligt er toch ook aan wat je aanhebt vind ik. Wij meiden kunnen een hoop meer dan mannen wat dat betreft. Maar als eerste ervaring denk ik echt dat Monique een afknapper gaat worden…. Showboot kan je lekker een hapje eten, verschillende verdiepingen. Ik (wij) vind (vinden) dat bij monique het publiek wat meer tussen de 40-50 zit. Ik weet niet hoe oud jullie zijn natuurlijk. veel plezier. Oh en wat betreft kleding. Een mooi lingeriesetje en als je vriendinnetje zich niet lekker voelt bij het volslank zijn, je hebt van die heel gave doorschijnende lange tja ehm bouse/kamerjas-ding… die heb ik vaak aan, als je dan gaat spelen kan ie makkelijk uit:)

    Groetjes en veel plezier