Hoe is het bij parenclub Monique?

  • naughtycouple

    Hallo allemaal,

    Wij naughtycouple van 25 & 30 zijn op zoek naar een leuke club om samen met ons vaste swingstel een keer naar toe te gaan, het is voor ons alle 4 nieuw en zoeken een geschikte club, wij komen allen uit brabant maar vinden afstand geen probleem, mits het echt de moeite waard is.

    Nu is onze vraag wat kunnen we verwachten bij Monique, en wat zijn julie ervaringen, wij zelf zijn volslank en dan zoek je het niet om tussen alleen maar maatje 36 in te lopen, dus welke leeftijden kunnen we verwachten en wat voor sfeer hangt er daar?

    Hebben de site bekeken en die ziet er goed uit, het beste zelfs van wat we tot nu toe gezien hebben, kort daarachter is naar onze zoektocht op het net is kasteel waterloo geeindigd. Ook over deze club zouden wij graag meer weten van de gewone bezoeker, want laten we eerlijk zijn een ondernemer zal er altijd voor zorgen dat in de reclame het gras groener is dan in werkelijkheid.

    Hoop hier veel positieve reacties te zien en dat deze ondernemers idd zulk ‘mooi groen gras’ hebben als op hun sites staan.

    XxX Naughtycouple & Friends.

  • stel 45

    monique is een heel gezellige club waar je alles tegen komt jong en ouder en waar je je snel thuis voelt en ook veel dames alleen dus dat zegt al genoeg.

    dit is een club waar je nog waar krijgt voor je geld .

    wij komen er vaak op de vrijdagavond en vinden het altijd heel gezellig .

    gewoon een keer proberen , super vriendelijke mensen daar en super leuk personeel.

    heel veel succes en wie weet misschien tot ziens daar ooit eens.

    groet stel 45

  • vrouwie

    Hoe het voor jou is bij een parenclub moet je echt zelf uitproberen. Want verschillende mensen ervaren een club verschillend. En om een goede beoordeling te kunnen geven van hoe het is in een club moet je ook er ook meerdere keren geweest zijn, want per avond kan een bezoek voor je heel verschillend voor je uitpakken. Je moet dus zeker niet afgaan op wat mensen aan jullie berichten over hoe het daar is! En helemaal niet als die mensen er maar 1 keer geweest zijn.

    Ik ben 3 keer bij Monique geweest, met wisselende ervaringen, maar op de club en de organisatie heb ik niets aan te merken. Ik ga er zeker nog wel weer eens heen! En ik ben ook 1 keer bij Amourette geweest. Ook die club zal ik graag nog eens bezoeken.

    Als je zo ver gaat rijden, vanuit Brabant, is het wel extra jammer als het tegenvalt, en het kan zomaar tegenvallen je eerste keer, dat hoeft helemaal niet aan de club te liggen, dat kan aan zoveel liggen. Dus ik raad aan, als je inderdaad zo ver gaat rijden, om je dan in te stellen op een weekendje uit in het algemeen, en ook nog wat andere leuke dingen te plannen, in de omgeving ofzo. Veel succes!

  • Stelletje utrech

    Wij komen er vooral op zaterdag. Zelf zijn wij ook volslank, maar daar lopen er wel meer van rond en is daar geen enkel probleem. Monique geeft inderdaad veel waar voor haar geld. Wij zijn ook in waterloo geweest en deze viel ons heel erg tegen. Drankjes waren er lauw en buffet ongekoeld en zeer karig. Ook is het bij waterloo vaak erg rustig. Wij gaan liever naar Monique omdat succes op een leuke avond verzekerd is vinden wij. Er is een groot en goed buffet op zaterdag en altijd wat leuks te doen. Wij zijn nog geen club tegengekomen waar we het zo kunnen vinden en hebben echt al heel wat clubs bezocht.

  • Stel twente

    Hoi,

    Wij zijn een stel van de zelfde leeftijd als jullie en hebben ervaring met club monique.

    Leuke, gezellige club met een “huiskamer-sfeer”. alles kan maar niets moet. Relatief veel mensen die alleen seks met de eigen partner hebben, swingen is zeker geen must.

    Dikke mensen, dunne mensen, super knap, iets minder aantrekkelijk, kortom echte mensen. En daar houden wij van. Geen macho's en barbies.

    Het is voor ons 2 uur rijden, maar dat hebben wij er graag voor over!

    7-7-07 gaan we weer. Wil je meer weten of afspreken? mail ons!

  • naughtycouple

    Bedankt allemaal voor jullie reacties, vrouwie je hebt gelijk dat het voor iedereen anders is en dat het iedere avond weer anders kan zijn maar de dingen die de andere noemen zijn juist de dingen die we willen weten, als je vraagt hoe het in sommige andere clubs gaat dan krijg je vaak het antwoord heel veel barbies en als je een maatje meer hebt kan het wel eens voor komen dat je niet eens toegelaten wordt, wat wij bovenal belangrijk vnden is dat er van allerlei MENSEN rond lopen daar in alle vormen&maten kleurenen en leeftijden en dat er een soort huiskamersfeer is, en wat betreft niet speciaal voor de club alleen naar het noorden rijden dat was ook niet de bedoeling we willen een lekker weekendje weg en zoeken een leuke uitgaansgelegenheid.

  • naughtycouple

    Wij wensen jullie veel plezier 7-7-7 wij kunnen die datum echter niet en zullen waarschijnlijk in augustus een keer gaan. wie weet kunnen we dan eens iets af spreken.

  • lady33

    Ik ben nu 4x bij Monique geweest en is me altijd goed bevallen.

    Tot nu toe alleen nog maar de vrijdagavond,maar 7 juli gaat daar verandering in komen :)

    Ik ben ook volslank en heb daar nog nooit iets negatiefs over gehoord(juist positief)

    Er komen echt alle “soorten” mensen.Respectvolle en zeer lieve mensen. Mooie lokatie,goed personeel,zeer schoon.

    Streng anti drugs beleid,wat ik zelf ook zeer waardeer.Op de vrijdagavond zijn de single mannen en vrouwen ook welkom.(ben zelf single dame)

    Monique zorgt er altijd voor dat de verhouding stel-m-v goed is.

    Veel plezier met de voor pret,ongeacht welke club jullie gaan bezoeken.

    greetzzzzzz…..

  • lady33

    ps:

    Als je aangeeft dat jullie voor het eerst komen,neemt Monique echt de tijd voor jullie.Eventueel met rondleiding.

    greetzzz……….

  • vrouwie

    Naughtycouple, ik wens jullie heel veel plezier bij jullie eerste parenclubbezoek! Ik ben het er wel mee eens dat er bij Monique een soort huiskamersfeer is. Maar zo'n huiskamersfeer kan voordelen en nadelen hebben.

    Bij Amourette, de andere club waar ik geweest ben, was er minder een huiskamersfeer, maar meer een gezellige uitgaanssfeer. Zoals een intiem gezellig kroegje zeg maar. Eigenlijk vond ik de ruimtes en de inrichting daar sfeervoller! Wat meer cosy, stemmiger, intiemer. Monique's is een grote boerderij, een hele grote ruimte, met veel overzicht. Heeft zeker ook z'n charmes. Amourette heeft meer verdiepingen en meer opdeling, meer verschillende ruimtes. En ook daar waren geen barbies maar wel mensen in alle vormen&maten kleuren en en leeftijden.

    Ik ben als single vrouw eens op een zaterdag van Monique geweest en dat was een afknapper. De zaterdag van Monique is echt voor paren en die paren staan niet open voor singles, ze verwachten dat natuurlijk ook niet op zo'n zaterdag, dus het was ook mijn eigen schuld denk ik.

    Op de vrijdag vind ik het bij Monique veel beter. De alleengaande mannen die ik meemaakte op de vrijdag bij Monique waren prettiger in de omgang dan allerlei types die ik tegenkwam bij Amourette. Daar hadden er verschillende types niet zo'n benul van omgangsvormen, van etiquette op dat gebied. Dat was daar weer een afknapper.