Monique's Partys

• S & R

Tja ook wij zijn het helemaal met het verhaal van stel 45+ en Juka eens, zoals wij eerder al schreven. Onze tweede bezoek aan een club was bij Monique en beviel ook ons prima. Rondleiding door de club, lekker eten en wat wij erg belangrijk vinden is hygiene. Bij Monique is alles netjes en schoon en geen vreemde luchtjes. Dat was bij ons laatste bezoekje aan Amourette toch anders. Het is er erg ruim en je hebt de ruimte om voorzichtig de stapjes naar de vrijheid te zetten. Wij vonden het al spannend om alleen maar met zijn tweeen aan de gang te gaan, wetende dat er mogelijk iemand keek. Men is niet opdringerig en men laat een ieder in zijn waarde.

Achter de bar staan vlotte leuke jonge meiden, die hun uiterste best doen.

Er is altijd wel wat mbt entertainment hetgeen een leuke toevoeging/afwisseling is.

Natuurlijk heeft ieder zijn eigen voorkeur. Als je het swingen te (nog) te ver gaat, hoef je je niet te vervelen bij Monique en kan je toch een leuke spannende avond hebben samen met je eigen partner.

Suzie en Rick

• Aleida

Na al jullie positieve ervaringen zijn we om en hebben besloten om in januari de stap te wagen en een keer af te reizen naar Monigue's Partys.

We zijn helemaal blanco en laten alles maar over ons heen komen maar ik ben ervan overtuigd dat we in iedergeval een avond zullen beleven die zoals we nog nooit gehad hebben.

Groetjes Aleida.

• Mir/Rich

Hoi Aleida

Wij zijn een stelletje wat ook af en toe bij Monique komt. We hebben er eigenlijk nog nooit geen nare ervaringen mee gemaakt. Wat ik je persoonlijk wel kan aan raden is dat je voor een eerste keer op een zaterdag avond heen gaat. Er zijn da gewoon geen singles en om voor me zelf te spreken was dat wel heel prettig. Inmidels komen wij er ook wel op vrijdag avond en dat is ook gewoon een hele leuke avond uit maar met een andere ambiance.

Wat wij ook erg positief vinden is dat de dress code meteen na binnenkomst ingaat en dat hebben wij bij andere clubs wel anders mee gemaakt. (ik vond het bij de fata erg vervelend dat er om half twaalf mensen nog volledig gekleed rondliepen terwijl de dresscode om tien uur in ging)

We wensen jullie veel plezier op jullie eerste clubavond waar dat ook mag zijn en wie wet komen we elkaar nog eens ergens tegen

• wilma en jan

we kwamen en er jaren met veel plezier mooie en nette club jammer van de negatieve verhalen alhoewel we er al 2 jaar niet geweest zij maar gaan snel weer is kijken toptentMir/Rich schreef:

>

> Hoi Aleida

> Wij zijn een stelletje wat ook af en toe bij Monique komt. We

> hebben er eigenlijk nog nooit geen nare ervaringen mee

> gemaakt. Wat ik je persoonlijk wel kan aan raden is dat je

> voor een eerste keer op een zaterdag avond heen gaat. Er zijn

> da gewoon geen singles en om voor me zelf te spreken was dat

> wel heel prettig. Inmidels komen wij er ook wel op vrijdag

> avond en dat is ook gewoon een hele leuke avond uit maar met

> een andere ambiance.

> Wat wij ook erg positief vinden is dat de dress code meteen

> na binnenkomst ingaat en dat hebben wij bij andere clubs wel

> anders mee gemaakt. (ik vond het bij de fata erg vervelend

> dat er om half twaalf mensen nog volledig gekleed rondliepen

> terwijl de dresscode om tien uur in ging)

> We wensen jullie veel plezier op jullie eerste clubavond waar

> dat ook mag zijn en wie wet komen we elkaar nog eens ergens

> tegen

• donna

Gewoon naar Inn4love gaan. Dat is op dit moment de beste en gezelligste club van het Noorden voor stellen.