Monique's Partys

• Aleida

Zijn er mensen die ervaringen hebben bij Moniques Partys in Wieringerwerf?

Door zoeken op internet kwam wij steeds uit bij deze parenclub,deze sprak ons het meest aan.

Het zal voor ons dan de eerste keer zijn.

Het lijkt ons heel opwindend om het een keer te proberen maar onze leeftijd(47 en 51 jaar) houd ons een beetje tegen.

We zijn een beetje bang dat er over het algemeen veel jongere mensen rondlopen.

Groetjes A en J.

• Jim

Aan de mensen ligt het echt niet hoor. Het is meer het stel dat de tent runt. Geef mij maar Aaf en kees.

• jc

Daar sluiten we ons bij aan.

• Aleida

Dank je voor jullie reacties.

Met andere woorden met de club op zich is niets mis.

Maarre waar zijn Aaf en Kees dan van?

• Anton

Jullie geven op deze manier geen advies naar mijn inziens, maar meer jullie persoonlijke indruk wat betreft de “poppetjes” die achter de bar staan en / of de tent runnen.

Deze hele “discussie” hebben we toch al een keer gehad, de een klaagt dat er te weinig drank word geschonken, de ander klaagt voor het verkeerde merk bier, weer eentje, dat de broodjes slof waren of de soep koud, of te weinig handdoeken die al of niet door de wasverzachter zijn geweest.

Ik ben zelf ook wel een beetje bevooroordeeld, als ik zie dat een “tent” gerund word, door een derderangs, getatoeëerde, sportschool bezoeker, alleen dat is niet aan de orde als er door een stel een mening word gevraagd !

Dus ik zou jullie als tip kunnen geven, laat je niet helemaal leiden door adviezen van dit prikbord, MAAR laad je leiden door je gevoel.

Bel naar een club toe, en stel ook jullie vragen daar, word je netjes te woord gestaan en krijg jij een goed advies waar jullie wat mee kunnen, volg dan je gevoel.

En stel dat het helemaal niks is, denk dan gewoon, niet alles gaat over rozen.

Anton uit Heerenveen

• Aleida

Dank je Anton.

Op het moment zie ik door de bomen het bos niet meer hahahahhahahha.

We gaan eens rustig alles op een rijtje zetten.

Gr Aleida.

• Webmaster

Beste Anton,

valt me een beetje van je tegen dat je nu vind dat dit prikbord totaal geen waarde heeft??? Vooral voor iemand die vaak “rap van tong” zijn antwoorden weet te presenteren……. Volgens mij is dit één van de meest toegankelijke prikborden voor met name de beginnende Swingers. Je doet het nu voorkomen alsof er hier alleen maar gezwets word terwijl er veel mensen met goede bedoelingen reageren op de berichten en hun ervaringen uitwisselen.

Natuurlijk zijn deze ervaringen persoonlijk en zal een ieder zijn persoonlijke voorkeuren hebben, maar dat is juist de kracht van een prikbord……….

(kmoest ff me mening kwijt hoor ;-) )

Groet

Henk

• jetwilhelm

goededag wij willen ook iets zegen wij zijn in november voor het eerst naar een parenclub geweest. na veel zoeken zijn we terecht gekomen bij amourette . wij vinden het een hele leuke nette parenclub . we werden vriendelijk ontvangen en de mensen die er komen zijn ook vriendelijk van alle leeftijden . het is een club die wij aan raden voor stellen die voor het eerst naaar een club gaan. wij gaan zeker nog een keer . groeten jetwilhelm

• Aleida

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie reacties.

We laten jullie weten wat we besloten hebben en hoe we het ervaren hebben.

Groetjes Aleida.

• Stelletje

Ammourette kunnen we idd aanbevelen.

Gr.