Blowhoek parenclub Gogonuts

• jol

om te beginnen ik drink niet maar ik BLOW wel en dat is een bewuste keuze…

waarom?!

1. Het is een feit dat mensen met alcohol op vervelend opdringerig en agresief zijn

en iemand die blowd zal je dat niet zien doen (relaxend)

2. ik heb een hekel aan alcohol de lucht alleen al wordt ik misselijk van maar

mij hoor je niet klagen over al die bezopen mensen

3. waarom tig doden in het verkeer elk weekend (ALCOHOL) en met blowen NUL

4. dus voor de kortzichtige alcolisten onder ons kijk eerst naar je zelf voordat

je oordeeld over ons blowers die netjes buiten staan zonder overlast te bezorgen

en dat kan ik van mensen die lallen, tegen je aan knallen, vervelend zijn stinkend

uit hun bek naar de drank en anders zijn ze wel scheten of boeren aan het laten

5.denk daar maar eens aan als je volgende aan je wijntje of biertje zit en beschonken naar huis rijd. Dan steek ik liever een jointje op.

Tot slot hoop ik dat ze in de rest van de Nederlandse parenclubs het goede voorbeeld volgen van de GoGoNuts om een aparte blowhoek te maken.

Met vriendelijke groeten aan iedereen die lekker een jointje rookt en voor de rest probeer het ook eens wordt je een stuk relaxter van.!!!!

groetjes van Joltje

• Webmaster

Beste allemaal,

Misschien is het beter dit onderwerp verder te laten rusten?

Het begint zo ondertussen een onderwerp voor de verslavings.startpagina.nl te worden… Het doel van dit forum cq prikbord is om swingers onderwerpen te plaatsen en niet om te praten over verslavingen van andere aard. ;)

Verdere berichten over dit onderwerp zullen wij dan ook gaan verwijderen.

Groetjes,

Henca

• stelletje

Helemaal mee eens of je moet sexverslaafd zijn :-)