Blowhoek parenclub Gogonuts

• astrid&joost

Wat nu weer, gogonuts heeft een blowhoek waar mensen softdrugs kunnen gebruiken zie ik op de site.

Dit is de eerste club in NL die dat heeft, (Belachelijk)

kijk maar op hun site, zij promoten dus drugs gebruik in de club, hoop niet dat anderen volgen met dit beleid!!!

A&J

• R en G

Met uitzondering van de ‘blowhoek’, helemaal rechts achter in de tuin bij de schommelstoel, mogen er geen drugs worden gebruikt! In de erotische ruimtes waar geen asbakken staan mag er ook niet gerookt worden, dat moge duidelijk zijn.

dit is wat er op de site van gogo staat.

DIT IS BUITEN IN DE OPEN LUCHT

Dit even ter kennisgeving.

• Ook een noorderling ?

Wij gaan dus NIET naar de Gogo om tijdens het “rondje” lopen de walmen in te ademen van blowende swingers.

En dit soort onderwerpen worden dus nooit meer geplaats op het prikbord van de NUTS zelf.

Wij vermaken ons NOG redelijk in Lelystad, maar het moet niet gekker worden.

Ps, leuk voor jou Richard dat jij altijd je verjaardag in de Gogonuts viert, maar ga de kastanjes niet uit het vuur halen voor hun.

Om begrijpelijke redenen plaatsen wij onze naam niet, anders zal je (misschien) zien dat we er gewoon de volgende keer niet meer in komen.

• R en G

en dit dan :p

astrid&joost (—.upc-h.chello.nl)

maar das geen reden toch om je te weigeren omdat je niet van die lucht van blowen houd

Ik zelf heb er geen enkele last van en dat als bewuste NIET roker (nooit gerookt)

Groetjes en tot zien maar weer in gogonuts

• Richard van der Ree

Goeie actie, van dat blowen. Waar maken jullie je druk om? Het is toch in de buitenlucht? Relaaaax men…

Sommige mensen gaan er extra hard van, waarom zou je daar dan geen gelegenheid voor creeren?

Oordeel niet te snel en te hard over anderen. Over jou en jullie wordt het ook gedaan, alleen al om het feit dat je op zo'n site zit als dit. Laat staan dat je een tent bezoekt als GoGoNuts.

'ave fun

Richie66

• nightblade

ik wil me nergens mee bemoeien maar gogo is zeker niet de eerste en/of enige club in nederland waar een zogeheten blowhoek is….

mijn mening….als er voldoende ventilatie/afzuiging is…heb ik er geen last van.

groet Ramon

• patrick

Laat ze dan niet in de huisregels zetten dat gebruik van deze middelen verboden zijn in de gogonuts

Patrick

• R en G

IN is hier het key woord :p

de blow hoek is buiten :p

• Pietje

Ach dat blowen kan er ook nog wel bij,overal wordt er flink gepaft,op enkele kamers na!

Nergens een rookvrije ruimte voor de niet-rokers!

Achter de bar staan ze contineau de een na de andere sigaret en weg te paffen ook tijdens de bediening kan je een flinke portie nicotinewalm er gratis bijkrijgen!

(of ze zuipen)

Lekker hoor WAT EEN NIVEAU

Moet je eens he verschil zien met Fata Wieringenwerf, en of Fun zelfs in de veel goedkopere Showboat gaat het er netter aan toe!

Ach ook een manier om publiek te selecteren!

Ik ga wel naar de nettere betere clubs voor dat geld (80 euri)

• Bospopje

Laat iedereen gewoon doen wat ie wil en dus zijn of haar gang laten gaan.

De een houdt hiervan, de ander houdt daarvan, maar val elkaar vooral niet lastig!!

Doe gewoon, waar je voor komt. Genieten dus!!!

En ieder of zijn of haar manier!!

Maar met het feit, dat het gezellig is en blijft.