Avondje Veluwse Bron

  • Samen

    Morgenavond lekker een avondje in de Veluwse Bron.

    Heerlijk van elkaar genieten in het bubbelad, zwembad en sauna, welke stelletjes komen we tegen welke ook wel van een beetje teasen houden…………. ;-)

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • stel053

    Hoi, wij komen zowel bij de Bron als Hoeve met enige regelmaat. Vooral op zaterdag vanaf 17 uur. Vorige week donderdag bij Bron geweest en een paar keer leuke momenten samen gehad in stoomgrot ;-)

    zoekchat@hotmail.com kik: sloggi40
  • Manny

    Vrijdag 18 november ga ik in de namiddag en avond naar de Veluwse Bron en hoop gelijkgestemden tegen te komen. Kijken, bekeken worden en teasen! Gewoon ff de spanning voelen! Ik ben een vriendelijk, lang, geen achterna loper en zwaar geschapen. Meen je mij tegen te komen, kuch even 3 keer en ik zal

    proost zeggen ter herkenning.

    Kik: PintoNH
  • Brian

    Wij zijn volgende week zaterdag vanaf 1700uur in de Veluwse bron. Inderdaad in de stoomgrot is het na 8 uur vaak lekker rustig. We doen het ook vaak in de kelder bij die Griekse wachtruimte van 40 graden. M'n vrouw is niet vies van een paar pikken extra…..

  • Samen

    Als het werk het toelaat dan as zaterdag 02-12 lekker een avondje in de Veluwse Bron.

    Nog meer gezellige stellen met die gedachte?……….

    xxx

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Manny

    Vrijdag 30 december heerlijk kijken en bekeken worden in de Veluwse bron. Zwaargeschapen, niet opdringerig en zeker geen achternaloper! 

    Kik: PintoNH
  • P en C

    Manny1

    Vrijdag 30 december heerlijk kijken en bekeken worden in de Veluwse bron. Zwaargeschapen, niet opdringerig en zeker geen achternaloper! 

    Of we zijn je niet tegen gekomen, of je was er niet, of je bent minder zwaar geschapen dan je dacht :p Ons is gisteren niemand opgevallen door het formaat ;-)

  • Manny

    P en C
    Manny1

    Vrijdag 30 december heerlijk kijken en bekeken worden in de Veluwse bron. Zwaargeschapen, niet opdringerig en zeker geen achternaloper! 

    Of we zijn je niet tegen gekomen, of je was er niet, of je bent minder zwaar geschapen dan je dacht :p Ons is gisteren niemand opgevallen door het formaat ;-)

    Hahaha, het tweede is zeer zeker het geval! Door tijdgebrek (1,5 uur rijden) is het de 5 mei geworden. Was geen bal aan overigens… Woensdag óf donderdag ga ik in de herkansing. Fijn uiteinde!

    Kik: PintoNH
  • P en C

    Manny1
    P en C
    Manny1

    Vrijdag 30 december heerlijk kijken en bekeken worden in de Veluwse bron. Zwaargeschapen, niet opdringerig en zeker geen achternaloper! 

    Of we zijn je niet tegen gekomen, of je was er niet, of je bent minder zwaar geschapen dan je dacht :p Ons is gisteren niemand opgevallen door het formaat ;-)

    Hahaha, het tweede is zeer zeker het geval! Door tijdgebrek (1,5 uur rijden) is het de 5 mei geworden. Was geen bal aan overigens… Woensdag óf donderdag ga ik in de herkansing. Fijn uiteinde!

    Zonde dan, de Veluwse bron was gezellig druk en net niet te druk. Beste wensen.

  • Manny

    Dank je P en C! Woensdag wordt het dus ik hoop op spannende momenten in de zin van spelen met jezelf en kijken en bekeken worden.

    Kik: PintoNH