Avondje Veluwse Bron

  • Manny

    Donderdag is het, dan in een hete bui naar de Veluwse Bron. Vandaag zit het vol, je kunt zelfs niet eens een losse entree reserveren… (net als de Zwaluwhoeve en Elysium)

    Post is bewerkt op jan 4, 2017, 2:05 p.m. door Manny1

    Kik: PintoNH
  • Manny

    Op naar de Veluwse Bron! :p

    Kik: PintoNH
  • P en C

    Manny1

    Op naar de Veluwse Bron! :p

    Veel plezier. We horen graag hoe het was. Vooral omdat wij daar eigenlijk nooit gelegenheid zien voor wat spannends :p

  • P en C

    De stoomgrot is ook lang niet altijd zo goed gevuld met stoom dus dan zit je vol in het zicht.

  • Samen

    wij spelen ook vaak in de infrarood sauna buiten maar ja als er mensen binnen komen stop je natuurlijk want je wilt geen mensen shockeren. Zou leuk zijn om toch eens een gelijkgestemd stel tegen te komen.

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Manny

    P en C
    Manny1

    Op naar de Veluwse Bron! :p

    Veel plezier. We horen graag hoe het was. Vooral omdat wij daar eigenlijk nooit gelegenheid zien voor wat spannends :p

    Ik heb wel wat spannende momenten beleefd hoor! Voor mij is de spanning het kijken en bekeken worden, fysiek contact is geen doel. Als ik dat wil dan zijn er genoeg andere plekken waar die kans vele malen groter is! Mij gaat het om een bepaald spanningsveld die er kan ontstaan. De blonde dame in de stoomgrot die mijn jongeheer gewoon stijf staarde… heerlijk! Overigens, wat de stoom betreft zat het wel goed gister. Het zicht was hooguit twee meter! 

     

    Kik: PintoNH
  • Manny

    Avon

    Die kwam denk ik van die blondedame!!!

    De stoom?

    Kik: PintoNH
  • Samen

    Dus gewoon een keer afspreken op een bepaald tijdstip in een badje of infrarood sauna …..

    Contactwoord = ………….;-)

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Samen

    Avon

    Ja dat is ook een oplossing…

    en als t optisch tegenvalt ?

    wat doe je dan? Ervaring mee?

    Dan niet het contactwoord uitspreken ;-)

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Manny

    Avon
    Manny1
    Avon

    Die kwam denk ik van die blondedame!!!

    De stoom?

    Ja precies haha .

    Nou zeker ook wel een deel van mij dan want het was superopwindend!

    Kik: PintoNH