een man erbij, maar hoe doe je dat dan?

  • Snader1980

    Hallo allemaal,

    Leuk en interessant onderwerp, sluit me hier graag bij aan.

    Ben een jonge, goed verzorgd en goed uitziende bi man met tot op heden een eenmalige maar goede ervaring met een stelletje.

    Graag wil ik dit nogmaals meemaken, om deze spanning te delen zoek ik een jong, goed uitziend stelletje.

    Interesse, mail dan eens en kijken we of er iets van komt, Sander smaal a out look . Kom

    xx 

     

  • zomerstel

    Snader1980

    Hallo allemaal,

    Leuk en interessant onderwerp, sluit me hier graag bij aan.

    Ben een jonge, goed verzorgd en goed uitziende bi man met tot op heden een eenmalige maar goede ervaring met een stelletje.

    Graag wil ik dit nogmaals meemaken, om deze spanning te delen zoek ik een jong, goed uitziend stelletje.

    Interesse, mail dan eens en kijken we of er iets van komt, Sander smaal a out look . Kom

    xx 

     

    wellicht een beetje meer info hier van jezelf geven?

     

    ondeugend stel.
  • Snader1980

    Hallo zomerstel,

    Bij deze,

    Ben een goed verzorgde man met humor en gezelligheid. Ben atletisch gebouwd, rond de 185 en netjes intiem geschoren.

    Stuur maar een mail als jullie interesse hebben en iets over jullie zelf kwijt willen, zal daar dan op reageren.

    gr. Xx

     

  • zomerstel

    Snader1980

    Hallo zomerstel,

    Bij deze,

    Ben een goed verzorgde man met humor en gezelligheid. Ben atletisch gebouwd, rond de 185 en netjes intiem geschoren.

    Stuur maar een mail als jullie interesse hebben en iets over jullie zelf kwijt willen, zal daar dan op reageren.

    gr. Xx

     

    waarvandaan?

     

    ondeugend stel.
  • Snader1980

    zomerstel
    Snader1980

    Hallo zomerstel,

    Bij deze,

    Ben een goed verzorgde man met humor en gezelligheid. Ben atletisch gebouwd, rond de 185 en netjes intiem geschoren.

    Stuur maar een mail als jullie interesse hebben en iets over jullie zelf kwijt willen, zal daar dan op reageren.

    gr. Xx

     

    waarvandaan?

    Omgeving Arnhem, reis veel dus afstand kan het probleem niet zijn.

    Vertel eens iets over jullie.