een man erbij, maar hoe doe je dat dan?

  • jesse

    Oke daar gaan we dan. We fantaseren al enkele jaren om een derde persoon (een man) bij onze sex te betrekken. Althans hij heeft het er al héél lang over en ik ben langzaamaan in dit idee gaan groeien en merk dat het mij ook steeds meer opwindend lijkt (alhoewel ik het nog steeds  súperspannend vind) Nu willen we een speciaal huisje gaan huren (die hier wel eens is aangeboden) speciaal voor seks. Met speciale ruimtes, gynaecologenstoel etc. Nu lijkt ons dat het geschikte moment om dan misschien ook maar een man uit te nodigen, zodat het in dat huisje toch nog eens soort van anoniem blijft.We weten eigenlijk niet zo goed hoe we dat moeten aanpakken, een oproepje hier plaatsen en vervolgens via email allerlei info vragen om uiteindelijk een keuze te maken? Wie van jullie heeft zo al ooit eens afgesproken? Ging dat goed? Ik ben nogal specifiek denk ik met bepaalde dingen die ik wel (of juist niet) wil. En wat als het op het “moment suprême” toch niet goed aanvoelt, kan ik dan iemand gewoon “wegsturen”?Pffff veel vragen hé? ;-)Tips zijn welkom!

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • P en C

    Wel eens gedacht over een club met een goed deurbeleid die alleengaanden toe laat of sauna Azzurra bijvoorbeeld?

    Het voordeel daarvan is dat je niet in de lastige of ongemakkelijke situatie komt dat je iemand je huisje uit moet sturen omdat het toch niet klikt of omdat jij genoeg hebt en hij nog niet. Bovendien kan je in een club op je gemak rond kijken hoe anderen het doen en kan je op ieder moment voor, tijdens of na het spel gewoon zeggen dat het even genoeg is voor je.

    Wij hebben er al heel wat jaartjes af en toe iemand bij voor haar. En we hebben ook wel eens afgesproken in een hotel en, met iemand die we al langer kenden, ook wel eens thuis. Maar wij vinden een club nog altijd het meest geschikt voor zoiets. Je kan gewoon met iemand die serieus interesse heeft en waar het mee lijkt te klikken daar afspreken. Weet je niemand dan lopen er daar zat rond die wel willen, wie weet heb je daar een klik.

    Succes met zoeken in ieder geval en veel plezier alvast ;-)

  • Robert026

    Inderdaad afspreken in een café. Kan ook bij een Van der Valk. Die zijn er genoeg en centraal gelegen.

    En dan moet het voor jullie beide goed voelen.

    probeer ook een beeld te krijgen hoe die persoon volgens jou zou kunnen reageren als je op het laatste moment twijfelt. Want belangrijkste is dat jij je goed voelt !

    Maar klinkt als een leuke oproep en geniet er gewoon van.

    Huur dat huisje voor 1 nacht en bevalt het, dan volgende keer een weekend ;-)

    Have fun.

    Single op zoek naar een leuk contact hetepost_nl@hotmail.com
  • dm

    Hoi Jesse, tja op zich is het best lastig hoor.

    Wij hebben wat mannen ontmoet in diverse sauna bezoeken maar daar zijn de mogelijkheden erg beperkt, we hadden daar wel een hele leuke / man leren kennen die we graag op een meer discrete plaats wilde ontmoeten alleen dat lukte helaas niet echt :-)

    Een paar keer naar een naaktstrand geweest maar daar zijn het voornamelijk homomannen.

    Een parenclub vinden we niks, dus zijn ook wij nog steeds zoekende gelukkig noet radeloos omdat we het samen ook heel erg gezellig hebben.

    In ieder geval meer succes toegewenst.

  • slank stel 71/60

    Ik ben een man van een stel maar je kan met mij ook afspreken en we zijn regelmatig op het naaktstrand en proberen daar ook contact met andere stellen te krijgen  we wonen in deventer dus zeg het maar je kan met mij alleen afspreken als je wil

  • dm

    Ja het lijkt zo simpel maar het is niet een neuker die we zoeken maar een leuke man die ook mag neuken maar vooral vriend is. En ja als hij dan ook nog gestelleriseerd is en er goed uit ziet en een beetje goed denk nivo en en en en Ha Ha Ha zo dus

  • Amsterstel

    Ik kom me graag eens voorstellen

  • dm

    Doe

    dvw57athotmail.com

  • StelFriesland

    slank stel 64/53

    Ik ben een man van een stel maar je kan met mij ook afspreken en we zijn regelmatig op het naaktstrand en proberen daar ook contact met andere stellen te krijgen  we wonen in deventer dus zeg het maar je kan met mij alleen afspreken als je wil

    Hallo Slank Stel,

    Wij hebben wel interesse in jullie als stel!

    ​We zijn bekend met camping De Worp, jullie wellicht bekend..

    Sturen jullie een mailtje?

    xxxx :  StelFrl45 gmeel  punt Kom

    Op k.Ik StelFrl45