Sauna Javali Heerhugowaard

  • henk

    wat Katja schrijft is natuurlijk heel logisch en zeker in de bar is het naakt veel plezieriger daarom willen wij vanavond graag ervaren of er stellen of mannen zijn die het ook leuk vinden om gezellig in de bar met elkaar een glaasje wijn te drinken ter afwisseling van het genieten in de sauna en het stoombad. Zeker mannen alleen maken meer indruk op mijn vrouw als ze eerst gezellig kennismaken om daarna lekker elkaar te plezieren.

    Groet Knuffelstel.

  • O

    Vanavond (12-10) gaan mijn vriend (47) en ik (vrouw, 40) voor de eerste keer naar Sauna Javali. Zijn er nog meer stellen of leuke alleengaande mannen die snode plannen hebben voor vanavond :)? We hebben er zin in!

  • swingies

    dag swingers,

    wij zijn beginners en willen eens een keer naar een spannende sauna. we zoeken spanning maar het moet ook wel hygienisch en veilig zijn. wie weet of Javali dat biedt en zou het ook iets zijn voor 2 (bi) vrouwen? wie weet dat of heeft betere suggesties, ze zijn van harte welkom!

  • john & carla

    Ja hygiënisch zeker en veilig ook . ik ga misschien ook met vriendin die bi is dus zou wel leuk zijn. je loopt natuurlijk wel het risico dat er ook mannen met jullie willen spelen, maar nee is daar echt wel nee hoor.

    Zij 48 en stevig met hele geile natte kut en ik 51 en dik met klein pikkie maar we spelen graag ook met anderen dus als jullie nog willen dan misschien vrijdag 19-10-12 afspreken ??

    Groetjes John & Carla

  • John & Carla

    Ja hygiënisch zeker en veilig ook . ik ga misschien ook met vriendin die bi is dus zou wel leuk zijn. je loopt natuurlijk wel het risico dat er ook mannen met jullie willen spelen, maar nee is daar echt wel nee hoor.

    Zij 48 en stevig met hele geile natte kut en ik 51 en dik met klein pikkie maar we spelen graag ook met anderen dus als jullie nog willen dan misschien vrijdag 19-10-12 afspreken ??

    Groetjes John & Carla

  • m en d

    wij willen er ook een keer misschien vrijdag wel

    wij een stel van 29 en 27 zij bi

    komen er ook stellen van onze leeftijd of dat niet wie kan ons daar info over geven

    xxxxx

  • marcello69

    hallo ik zeg gewoon gaan het is daar heel gemoedelijk en gezellig en schoon iedereen is welkom jong oud dun dik hetro homo lesbo man vrouw stel

    de mannen alleen weten hun plaats gaat daar echt gemoedelijk aan toe is in paren club vaak wel anders dus gewoon gaan tot vrijdag -)

  • kletsmajoor

    Het gemiddeld publiek is daar zeker wat ouder dan jullie. Zeker de stellen zijn ouder.

  • m en d

    wij willen morgen 19-10-12 heen

    maar horen allerlei verhalen

    over drukte enz

    wanneer is het nu drukker vrijdag of maandagavond

    en welke dag gebeurt er meer met stellen

    wie kan ons dat vertellen

    xxxxx

  • john & carla

    m en d Schreef:

    ——————————————————-

    > wij willen morgen 19-10-12 heen

    > maar horen allerlei verhalen

    > over drukte enz

    > wanneer is het nu drukker vrijdag of maandagavond

    > en welke dag gebeurt er meer met stellen

    >

    > wie kan ons dat vertellen

    >

    > xxxxx

    Hoe oud zijn jullie en wat zoek je