Sauna Javali Heerhugowaard

  • Ciska

    Wat wil je weten? Bij weinig clubs wordt weinig gezegd. Reden? Als er ergens iets voor hetero's wordt gehouden moet er een prostitutie vergunning worden aangevraagd. Elke parenclub heeft een prostitutievergunning. Maar elke homo sauna in Nederland hoeft dat niet te doen. Maar als jij thuis een feestje zou willen organiseren dan heb je diverse vergunningen nodig oa ook een prostitutievergunning.

    Want stel je voor dat er vrouwen komen die tegen hun zin daar iets moeten doen. En stel je voor dat belasting geld misloopt.

    Of dat bij homo's niet kan gebeuren. Maar in die vakjesterm denkt de overheid in Nederland

    Het is eigenlijk een homo sauna. En homo's worden positief gediscrimineerd en hetero's swingers zijn viezeriken.

    Ik zou zeggen kom gewoon op een maandag een langs dan weet je wat het is. Kijk even op hun site of ie open is. Ga gewoon lekker naar de sauna en en geniet in ieder geval van de sauna.

  • Robin

    Ik ben eigenlijk wel ‘heel benieuwd’ naar deze sauna. Is er een jong (van geest) en aardig stel die mij op een vrijdag of maandag op sleeptouw wil nemen, uiteraard zonder verdere verplichtingen?

  • john & carla

    Hoi wij gaan vrijdag 28-9 weer wij stel van 51 en 48 zij stevig maar heel geil en ik dik met klein pikkie

  • JaJa

    Hoi John en Carla,

    Onze ervaring is dat er een flink overschot aan mannen is.

    Dat ze er zijn is op zich niet zo'n punt, maar als je als stel de stoomcabine

    of bubbelbad instapt, komen hordes achter je aan, hoe gaan jullie daar mee om?

  • john&carla

    Ja klopt wel maar we gaan ook wel aparte kamer in en dan sturen we ze gewoon weg hoor , en soms vinden we kijken ook niet erg.

    Leuke man mag vaak wel meedoen , maar als ze te opdringerig worden is het gewoon nee en kunnen ze uit de buurt blijven.

    Hoe oud zijn jullie en wat wil je allemaal , misschien wel leuk als jullie komen vrijdag

  • swinges

    Maandagavond voor het eerst naar Javali geweest.

    Pokkenweer, dus er zal wel niemand zijn.

    Dat viel reuze mee.

    Kennisgemaakt met een ( zegt men ) vaste bezoekster.

    Wat een moordwijf, ze kon en deed alles.

    Een topvrouw, en een leuke tent.

    We kunnen niet wachten

  • xxxx

    Dat het een leuke tent is, daar kunnen wij ons zeker in vinden.

    Eigenaar en overige staf zijn bijzonder leuk en aardig.

    Bar, tenminste heerlijk in je blootje, erg gezellig.

  • JaJa

    john&carla Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja klopt wel maar we gaan ook wel aparte kamer in

    > en dan sturen we ze gewoon weg hoor , en soms

    > vinden we kijken ook niet erg.

    > Leuke man mag vaak wel meedoen , maar als ze te

    > opdringerig worden is het gewoon nee en kunnen ze

    > uit de buurt blijven.

    > Hoe oud zijn jullie en wat wil je allemaal ,

    > misschien wel leuk als jullie komen vrijdag

    Die aparte kamertjes, daar is 't zooooo warm…………….

    Bekeken worden vinden wij op zich niet erg, maar wel als het er veel zijn.

    Meedoen, daar zitten wij niet op te wachten.

    Zijn benieuwd wat de saturday night party in gaat houden.

  • Jack & Lin

    Worden nieuwsgierig en willen een keer op een vrijdagavond heen. Zijn leuk slank stel van begin 50 en houden wel van een beetje spanning

  • SaNa

    katja1962 Schreef:

    ——————————————————-

    > ik begrijp het niet helemaal..

    >

    > in een sauna ben je toch al naakt…wat is dan het

    > verschil met een naturist?

    In de sauna ben je (meestal) wel naakt, maar in de bar van een sauna helaas doorgaans niet.

    Ik vind het zo'n afknapper dat je je badjas aan moet trekken om wat te drinken aan de bar.

    Dat plakkerige lijf in een badjas wurmen, jakkes.