showboat

  • mieke

    Hallo's

    Wou jullie toch even laten weten over mijn bevindingen van de showboat deze vind ik persoonlijk geen aanrader: De website vermeldt een goede verhouding van mannen en vrouwen en dat de aanwezige mannen bekend zouden zijn bij de club. Beiden was zaterdag 2 weken geleden niet het geval: als enige ‘vrouw’ van midden 20 werd ik hier onophoudelijk lastig gevallen door nare mannen. Ook met de deur op slot werd hier constant aangeklopt en zelfs geprobeerd de deur behoorlijk hardhandig te openen. Op het moment dat je dit meld is het personeel niet zo vrolijk gestemd en verteld dan vrolijk dat ze liever hebben dat je niet meer terug komt. Een aantal mannen heb ik, nieuwsgierig naar hun banden met de showboat, aangesproken dit bleken nieuwkomers en dus niet bekend bij de club. Mocht je van gangbangs houden is dit de ideale club, ben je meer geïnteresseerd in andere activiteiten dan kun je volgens mij beter ergens anders heen gaan. Dus niet de bij elkaar gelogen website van showboat geloven, dit zijn naar mijn mening ‘moneymakers’ over de ruggen van anderen. Nog niet te spreken over de kater die ik cadeau kreeg van de 4 euro per glas kostende rosé (de gebruikte schroefdopfles is nog niet eens deze prijs waard).

    Het meest schokkende vond ik eigenlijk de reactie van de portier en dat de hoeveelheid mannen niet strookte met wat er op de showboats website gepretendeerd wordt. Helaas mijn slechtste club ervaring tot nu toe. Als dit de eerste club was waar ik ooit geweest zou zijn zou ik dus nooit meer naar een andere gaan. Gelukkig zijn er meerdere opties, om toch nog maar iets positiefs te melden ;-)

    fatamorgana of de fun bijvoorbeeld is meer ons ding maar dat is inderdaad persoonlijk.

    xxx

  • feng

    Ha Mieke

    misschien moet je een keer naar de fetisch avond gaan in de showboat.

    de tweede vrijdag van de maand.

    wij hebben daar goede ervaring mee, veel vrouwen en geen opdringerige mannen.

    xfeng

  • Roosje

    Mijn ervaringen op de Showboat zijn stukken positiever dan die van Mieke. Als vrouw alleen ben ik er inmiddels vaste klant en niet alleen op de gangbang avonden. Het is voor mij juist wel zo'n beetje de enige club waar ik me veilig en gerespecteerd voel. Natuurlijk zijn er mannen alleen die het willen proberen (zij komen nou eenmaal voor sex en plezier) maar bij “nee” druipen ze met respect af en zo niet, dan is er personeel die ingrijpt op ook een goede manier. Ervaringen zijn persoonlijk dus ook die van Mieke. Maar als je de Showboat niet kent en je leest dan het verhaal van Mieke wordt je niet echt uitgenodigd daar zelfs eens te kijken en dan af te gaan op je eigen ervaringen. Iedereen die clubs bezoekt heeft zo zijn voorkeuren en die van mij gaat dus wel uit naar de Showboat. Tegenover de ervaring van Mieke staan vele vele andere die net als die van mij wel positief zijn. Ik wil hiermee zeggen, ga niet alleen af op het horen zeggen van anderen maar ga gewoon zelfs eens kijken en ervaren op de Showboat en trek dan je eigen conclusie! Dus misschien tot ziens op de Showboat.

    Roosje

  • voorbinddildoslet

    Ik kom meer dan een jaar in de showboat. Ook ik vind het een leuke club. Als ik lastig wordt gevallen ga ik naar de eigenaar Ari en die regelt de boel daar. Ze krijgen een waarschuwing en als het nog een keer gebeurt worden ze eruit gegooid.

    Verder Mieke geef zo'n vent lik op stuk. zo van NIET AANRAKEN WAT JE NIET KAN BETALEN!!

    En als ze vragen hoeveel je kost. Zeg je kan jij toch niet betalen. Ik doe het alleen met miljonairs en dat ben jij niet Wegwezen arme sloeber.

    Of als ze aan je doosje zitten. Zeg ik meestal. Weet je dat mijn vriend net in me is klaargekomen.Ik zit onder zijn liefdeszaad.

    Proef maar hoe lekker mijn vriend smaakt.

    En als ik mijn voorbinddildo draag en ze vragen of ze mij mogen nemen. Dan zeg ik goed,maar dan wil ik eerst je kontje verwennen. Dan is het ook over.

    Dus vraagt er iemand of hij je mag ne-uken,zeg dan ik zal even mijn voorbinddildo pakken om je lekker eens in je kontje te verwennen.

    Bij Mistique heb ik een keertje meegemaakt,dat een aantal mensen aan mijn borsten zat (zelfs vrouwen)omdat ik een pakje droeg waar mijn borsten uitstaken. Nou je kon precies zien wie eraan had gezetten. Die zaten onder de striemen

    Ik heb ze gelijk een paar tikken op hun rug met mijn zweep verkocht.

    Over het algemeen heb je geen last. De mannen weten dat de vrouwen in de showboat de baas zijn. En ga zeker naar de eigenaar of mensen achter de balie. Ze grijpen altijd in. Er is daar ook beveiliging. Die zit er niet voor niets.

  • voorbinddildoslet

    "Nog niet te spreken over de kater die ik cadeau kreeg van de 4 euro per glas kostende rosé (de gebruikte schroefdopfles is nog niet eens deze prijs waard)

    Je hebt er alleen niet bij verteld dat je wel een hele glas gevuld krijgt en ook dat je voor de prijs ook eten krijgt. Je betaalt op zaterdag als paar maar minimaal 20 euro per persoon.

    Dus minimaal 40 euro samen

    De drankjes zijn duur,maar je krijgt er wel eten bij. Je kunt dus ruim 5 glazen wijn drinken en je krijgt er eten bij. Doe dat maar eens in een restaurant.

    Op donderdag en vrijdag (behalve kinky avond) moet je minimaal als paar 15 euro besteden als paar. Uiteraard mag dit jouw mening zijn hoor Mieke.

    Stuur ze anders eens een mailtje. MIsschien willen ze je uitleg geven.

    Ikzelf heb een positieve mening over de showboat. En kom er regelmatig.

  • Fred

    Dank je wel voorbinddildoslet voor het zo duidelijk in één bericht aangeven wat voor soort “club” de showboat is. Iedereen z'n eigen voorkeur natuurlijk maar beweer niet dat de showboat een club is zoals anderen.

    Ik herhaal even een aantal quote's uit je eigen bericht, deze geven precies aan dat de Showboat een plek is waar vooral veel lastige mannen komen, mieke heeft helemaal gelijk.

    **Als ik lastig wordt gevallen ga ik naar de eigenaar Ari**

    **en als het nog een keer gebeurt worden ze eruit gegooid**

    **En als ze vragen hoeveel je kost. Zeg je kan jij toch….**

    **Of als ze aan je doosje zitten. Zeg ik meestal…..**

    **En als ik mijn voorbinddildo draag en ze vragen of ze mij mogen nemen….**

    **Dus vraagt er iemand of hij je mag ne-uken,zeg dan….**

    **Ze grijpen altijd in. Er is daar ook beveiliging. Die zit er niet voor niets….**

    Duidelijker had jij het als regelmatige bezoeker van de showboat niet kunnen weergeven, fijn om nu eens een eerlijke reactie te lezen van iemand die er vaak komt :)

    Oh ja, al deze bovenstaande zaken zijn ons nog nooit maar dan ook nooit overkomen in Fun4Two, Fata Morgana of Inn4Love dat zegt toch wel wat……

  • P&A

    De clubs die jij noemt Fred zijn normale en fatsoenlijke parenclubs en daar kun je de showboat niet onder rekenen. Daar is alleen geld in het laatje van belang. Misschien m.u.v. de fetishavond want die wordt al goed bezocht en dan hebben ze al die mannen niet nodig.

    Bovendien is die voorbinddildoslet een medewerkster van de Showboat die het hele verotte imago daar probeert recht te lullen.

  • Fred

    Hoi P&A,

    Je hebt helemaal gelijk, vond het juist daarom zo grappig dat ze eigenlijk het negatieve beeld wat er over de showboat is zo duidelijk bevestigd. Terwijl ze probeerd het imago op te krikken……

    Ach als je jezelf de bijnaam “voorbinddildoslet” geeft geef je daarmee ook wel een beetje aan waar je interesse's liggen….

  • voorbinddildoslet

    P&A Koop een blauwe jurk en ga iets doen met je talent ipv hier te lopen zieken op het forum. Als je zo goed gedachten kan lezen,moet je er echt iets mee doen. Kun je heel rijk van worden. Wist je zeker niet he?

  • Fred

    Wat een verschrikkelijk goedkope reactie “voorbinddildoslet” kennelijk raakt P&A je op een gevoelige plek en val je enorm door de mand.