showboat

  • voorbinddildoslet

    En fred ga toch krassen,dan win je nog eens wat

  • reau

    Met verbazing gelezen……..

    Voorbinddildoslet: Erg uitnodigend voor de Showboat ben je niet… je lijkt de verhalen eigenlijk alleen maar te bevestigen…. gemiste kans…

    Reau

  • voorbinddildoslet

    Dus jij gaat naar een club op basis van een verhaal van 2 personen Reau?

  • Fred

    En wederom een zeer goedkope reactie van je voorbinddildoslet, kennelijk kan je het met argumenten niet redden en ga je dit soort nietszeggende zaken roepen. Jammer….

    Denk niet dat Reau afgaat op de verhalen van 2 personen, 90% van de ervaringen van swingers die naar de showboat gaan is negatief en jij als regelmatige bezoeker bevestigd dit beeld alleen maar…. des te meer reden om niet naar de showboat te gaan tenzij je verschrikkelijk lastig wilt worden gevallen door allerlei enge mannetjes…..je helpt zelf enorm mee aan dit beeld.

    Ik heb even op dit prikbordje gezocht naar je berichten en het valt me op dat je het eigenlijk elke keer hebt over hoe je vervelende mannen van je af moet slaan in de showboat……maargoed, als jij je daar prettig voelt moet je er zeker heen gaan alleen denk ik dat de showboat niet aangeprijsd hoort te worden als een gewone parenclub want dat is het niet.

  • P&A

    Bedankt Fred, en ook Reau. Voorbinddildosnol bevestigt inderdaad het vermoeden. Idem als die twee van Monique's parenparty die hier ook steeds onder vreemd namen allerlei onzin uitkramen. Zonde van je tijd en geld om daar heen te gaan.

    Er gelukkig ook hele mooie en goede clubs.

    Enne voorbinddildotrut………….denk ff na voor je reageert, je staat al heeeeel zwak.

    Hoop dat die boot gauw zinkt of dat iemand daar eens een echte parenclub van maakt. De lokatie is meer dan prima en er is voldoende vraag naar een goeie club in deze buurt.

  • Roosje

    He voorbinddildoslet,

    Stop je energie niet meer in deze mannen en vrouwen die zo uit hun nek kletsen op dit forum! Ze geven alleen maar subjectieve kletskoek, denken dat de alle swingers kennen en dat daarvan ook nog eens 90 procent negatief is over de boot, denken dat jij een medewerkster van de boot bent en niet weten wat er achter de schermen van andere clubs gebeurd!!! Ik ben al blij dat deze mannen nooit op de boot zullen komen, laat ze maar lekker ergens anders net doen of ze alles zo goed weten. Blijven wij lekker naar het bootje komen, voor onze lol, vrijheid, respect en vrijwillig. Ik weet dat jij geen medewerkster bent, net als ik overigens ook niet, maar dat wij ons lekker op de boot uit kunnen leven en laat daar anderen dan maar jaloers op zijn. Wij kennen gelukkig een heleboel vrienden die wel positief zijn en blijven over de boot en die ook blijven komen.

    Zie je op de boot,

    Roosje

  • P&A

    “Ik weet dat jij geen medewerkster bent, net als ik overigens ook niet”

    Zucht, wat doorzichtig. Hoe blondT kun je zijn?

  • feng

    jemig wat jammer dat hier zo enorm op elkaar gekat wordt!

    kan dat nu echt niet op een volwassener manier?

    ik dacht dat deze site voor andere doeleinden was.

    o.a. informatie uitwisselen en niet om elkaar de grond in te boren.

    feng

  • P&A

    Er wordt niet gekat op normale mensen maar op neppers die doen alsof ze overal voor in zijn en je uitnodigen om naar allerlei clubs te komen. Het is gebleken, al meedere malen, dat dat gewoon eigenaren of medewkers van die clubs zijn.

    Die voorbinddildotrut is b.v. van de Showboat maar ook die twee van Monique's parenparty hebben daar een handje van.

  • lady33

    En welke clubs vertegenwoordig jij ook alweer P&A?

    Laat iedereen in zijn/haar waarde. Ongeacht naar welke club hij/zij gaat.

    We hebben allemaal onze voorkeuren.

    Ik ben 1x in de showboat geweest. Leuke tent om te dansen ja, niet voor erotiek.

    Vond personeel en beveiliging goed. Geen last gehad van opdringerige mannen. Werd er met respect behandeld.