Blue Welness Helmond

• SaunaBD

Zijn er stellen die hier weleens naartoe gaan? Wij gaan binnenkort weer een keer overnachten. Zij is slank met mooie volle borsten en een dikke kont en hij is slank en heel groot geschapen.

• SaunaBD

Het word waarschijnlijk de 26ste, nog anderen die gaan?

• rex en ex

Wij doen graag een drankje in de lounge, welk stel of dame doet met ons mee ? wij beide begin 50

• R

M41 en V34 waren afgelopen vrijdag laat op de avond l in Helmond, Blue Welness. Wij zaten in de grote stoomsauna wat te frunniken, komt er een stelletje binnen. Ze ging op een klein afstandje van ons zitten maar we konden ze nog redelijk goed zien. Zij begon hem keihard te pijpen waardoor wij gemotiveerd werden verder te gaan. Mijn vrouw heeft me daar ook gepijpt en ik haar gevingerd, ondertussen keken we continu naar elkaar. Uiteindelijk kwam mijn vrouw nog bovenop mijn pik zitten en spoot ik haar heerlijk vol. Zij was hem ondertussen nog steeds flink aan het zuigen. Omdat we beide klaar waren gekomen zijn we gegaan. Prachtige ervaring. Waren jullie dit? Laat me weten of jullie vaker in Helmond komen! Ik lees hier nu ook dat het in Mill vaak een geile bedoeling is. Ook op vrijdagen en vanaf hoe laat dan ongeveer? Zijn daar dan ook jongere stellen?

• Bor

Wat is de beste dag en tijd om in mill te zijn dan ? 

• josh

Mmm geil

• buitensexstel

Wij gaan de 28ste met overnachting. Ben benieuwd ☺️. Nog andere stellen? 

kik buitenstel1968

• rex en ex

Hoi Buitensexstel , wij gaan de 28 ste dichtbij  carnavallen …. zin in een date ? we lezen het graag …..

• buitensexstel

Hoi Rex en Ex

Zou zeggen vrijdag in de sauna. Zitten er vanaf de middag tot laat denk ik zo