Zijn er stellen die hier weleens naartoe gaan? Wij gaan binnenkort weer een keer overnachten. Zij is slank met mooie volle borsten en een dikke kont en hij is slank en heel groot geschapen.
M41 en V34 waren afgelopen vrijdag laat op de avond l in Helmond, Blue Welness. Wij zaten in de grote stoomsauna wat te frunniken, komt er een stelletje binnen. Ze ging op een klein afstandje van ons zitten maar we konden ze nog redelijk goed zien. Zij begon hem keihard te pijpen waardoor wij gemotiveerd werden verder te gaan. Mijn vrouw heeft me daar ook gepijpt en ik haar gevingerd, ondertussen keken we continu naar elkaar. Uiteindelijk kwam mijn vrouw nog bovenop mijn pik zitten en spoot ik haar heerlijk vol. Zij was hem ondertussen nog steeds flink aan het zuigen. Omdat we beide klaar waren gekomen zijn we gegaan. Prachtige ervaring. Waren jullie dit? Laat me weten of jullie vaker in Helmond komen! Ik lees hier nu ook dat het in Mill vaak een geile bedoeling is. Ook op vrijdagen en vanaf hoe laat dan ongeveer? Zijn daar dan ook jongere stellen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?