Sauna herfstvakantie

• StelWestland

Hoi daar!

29 en 31 oktober heb ik 2 dagen voor mijzelf. Ik ben van plan om een van die dagen naar de sauna te gaan. Ik ben V en 40 jaar. Netjes slank. Vind het leuk om met anderen wat te kletsen enz in de sauna. Welk leuk stel, van rond mijn leeftijd, gaan ook naar de sauna en heeft dan zin om af te spreken? Omgeving Zuid-Holland.

Ciao!

• StelletjeZH

Hoi stelwestland ik kan 31 oktober wel alleen komen (man) , eventueel mooie privé sauna is ook leuk . 

Post was bewerkt op 17 oktober 2024 22:40 door StelletjeZH

• Amsterstel

Goedemorgen 29 en 31 kan ik  ook alleen naar de sauna gaan, gezellig om samen naar sauna Warmond te gaan. Sauna Warmond heeft een prima keuken en ook een heel gezellig stoombad en jungle sauna. 

• StelWestland

Hoi Amsterstel, ben jij m of V? Warmond nog nooit geweest.

Stelzh: privesauna nooit gedaan hier in de buurt. 

• StelletjeZH

Kijk maar eens op Palm beach Spa Den Haag.

lijkt je dat wat?

• Amsterstel

Hi stel, wij zijn een stel maar kan ook alleen op pad

• StelWestland

StelletjeZH

Kijk maar eens op Palm beach Spa Den Haag. lijkt je dat wat?

@stelzh:Dat ziet er wel tof uit ja. Grote ruimte ook 200m2. Eigenlijk zou je zoiets dan met een aantal stellen moeten huren he.

@amsterstel: ben jij dan de man van het stel? Ga je vaker alleen op pad? Voer je dan ook dingen uit?

Wij hebben afgelopen dinsdag voor het eerst trio gedaan met een vrouw alleen erbij en dat was echt heel leuk en lekker. 

• Amsterstel

Ja ik ga vaker alleen op pad, vandaag ook lekker alleen naar sauna Warmond was erg lekker met een stel in de jungle sauna is geweldig om eens wat met een man te doen samen met de vrouw.  over een paar weken naar gran Canaria daar gaan we samen naar het naaktstrand kiosk 5 maar daar ga ik ook wel eens alleen wandelen in de duinen.

• StelWestland

Amsterstel

Ja ik ga vaker alleen op pad, vandaag ook lekker alleen naar sauna Warmond was erg lekker met een stel in de jungle sauna is geweldig om eens wat met een man te doen samen met de vrouw.  over een paar weken naar gran Canaria daar gaan we samen naar het naaktstrand kiosk 5 maar daar ga ik ook wel eens alleen wandelen in de duinen.

Kijk goed bezig! Na dinsdag ben ik er wel achter dat ik liever een extra vrouw erbij heb dan een andere vent of een extra vent haha 

• Amsterstel

Haha ja snap ik zou ook mijn voorkeur zijn.hopelijk denkt je vrouw er anders over haha