Hvh strand

• Witballeke

Nee zijn thuis gebleven door onvoorziene omstandigheden haha. Waardoor het niet fijn is naar sauna te gaan. Werk ook in de zorg maar gelukkig baas over eigen agenda. Ideaal.

Stel eind 30. Westen van t land.
  • StelletjeZH

Ok haha , nou ben benieuwd of ik je volgende week kan ontmoeten. Zelf ook eigen baas , alleen soms afhankelijk van afspraken met klanten. Ben wel benieuwd hoe je eruit ziet trouwens. 

• Witballeke

Blonde chaos hahah. 

• StelletjeZH

Haha geweldig antwoord. Volgende week is het wel beter weer voor het naaktstrand. Wordt al geil bij de gedachte dat je naar me kijkt als ik me mijn harde paal verwen.

• Witballeke

Hahaha nou zo ver denk ik nog niet momenteel. Hoe weet ik dat je geen faker bent?

• StelletjeZH

Nou ik heb dat gevoel , zeg jij het maar hoe ik dat zou moeten weten.

• Witballeke

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd .ik bedoel faker als in je voordoen als iemand anders. Niet als in dat je geil wordt fake is haha.

• StelletjeZH

Ik begrijp wat je bedoelt, maar waarvoor zou ik moeten denken dat je een faker bent. Misschien zullen we het volgende week denken. Ik zou anders niet weten hoe ik daar achter zou moeten komen. Jij wel?

• StelletjeZH

Heb jij een idee hoe ik dat aan je kan laten zien?

• Witballeke

Haha nee klopt. Maar zoiets als dit maakt wel kwetsbaar natuurlijk. Misschien foto sturen aan elkaar?