Hvh strand

• Witballeke

Volgende week maandag ga ik naar naaktstrand van Hoek van Holland. Vanaf tien tot half 2 ongeveer

Stel eind 30. Westen van t land.
  • StelletjeZH

Hoi S93 , met het weer zoals het eruit ziet nog steeds?

• Witballeke

Hoi Ruben. Nee gelukkig niet. Was niet heel lekker weer. ..volgende week wordt het beter 

• StelletjeZH

Hoi S93 , ik denk dat we bij samenswingen eruit zijn gezet vandaar dat ik hier reageer. Kan jij/ jullie volgende week woensdag donderdag of vrijdag naar hoek van Holland naaktstrand?

• Witballeke

Hahah te veel berichten gespammd denk ik. Dit is ook wel wat makkelijker communiceren denk ik.

• StelletjeZH

S93 , ja haha dat denk ik ook. Wat vind je fijn als we elkaar ontmoeten op het strand? Zou je contact willen of juist van afstand spelen met elkaar?

• Witballeke

1 op 1 i sowieso wel no go bij ons hoor. Nog geen ervaring en moeten nog echt alles ontdekken en kijken wat grenzen zijn enzo. En bij jullie?

• StelletjeZH

Bij ons precies hetzelfde!! Het liefste van afstand lekker naar elkaar kijken als je met partner bezig bent en andersom. Sta je er ook open voor als ik alleen kom omdat vrouwtje onregelmatig werkt.

• Witballeke

Ik ben echt afhankelijk van de planning. Man kan sowieso niet mee op donderdag want dan werkt hij en ik ook. Ook de kleine mensen hebben een hele planning. Tijdtekort haha.

• StelletjeZH

Ja dat is bij ons ook het geval  , ik zelf ben heel flexibel overdag. Maar in de avond is vaak lastig door de kleintjes. Hebben jullie het vanavond nog leuk gehad? Laat maar weten wanneer jullie kunnen , voor mij ook geen probleem om alleen te komen.