Buitensex naakstrand Callantsoog/Groote Keeten regio

• Joiner

Ik ga regelmatig naar het naaktstrand in bovengenoemde regio. Wie gaan daar nog meer heen en doet wel eens “verboden” dingen?

Komt het wel eens voor dat jullie een extra iemand toe laten of uberhaupt al mensen betrappen die de duinen ingaan? 

Gr Henk

• S

Joiner

Ik ga regelmatig naar het naaktstrand in bovengenoemde regio. Wie gaan daar nog meer heen en doet wel eens “verboden” dingen?   Komt het wel eens voor dat jullie een extra iemand toe laten of uberhaupt al mensen betrappen die de duinen ingaan?    Gr Henk

wij zitten met diezelfde vraag. Die plekken zijn volgens mij lastig te vinden. 

• Joiner

Met welke vraag zitten jullie? En welk naaktstrand bezoeken jullie?

• willem

Er is overal wel wat te doen langs de nederlandse kust in de duinen . Alleen je moet gewoon geluk hebben .Wie je tegen komt.

Meeste zijn gewoon fakers die hier melden dat ze als stel wat zoeken .Maar zijn eigenlijk een man alleen.  zeker als de namen niet duidelijk zijn . Wees eerlijk mannen .  man is een man en  dan zeg je niet dat je een stel of vrouw bent. 

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Joiner

Ben ik helemaal met je eens Willem.

Als er nog stellen op zoek zijn naar een leuke knul, of regelmatig te vinden zijn op het naaktstrand en die wat spanning zoeken. Lijkt het mij leuk van jullie te horen.

Gr Henk

• stel 56

wij stel gaan naar callandsoog vanmidag we hebben er zin in 

we liggen voor bij de strand tent

• smoeties01

Vorig jaar de zomer afgesloten samen met een Duits stel op het stand

kik:smoeties01
  • Joiner

stel 56

wij stel gaan naar callandsoog vanmidag we hebben er zin in  we liggen voor bij de strand tent

Hoe zijn jullie te herkennen? Misschien ga ik nog heen einde middag/begin avond en anders maandag 

• stel 56

Joiner
    stel 56

wij stel gaan naar callandsoog vanmidag we hebben er zin in  we liggen voor bij de strand tent

Hoe zijn jullie te herkennen? Misschien ga ik nog heen einde middag/begin avond en anders maandag 

eerst  maar weer afwachen op warm weer het is nu koud en nat jammer

• Joiner

Zijn er vandaag stellen te vinden op het naakstrand Callantsoog/Groote Keeten die open staan voor wat avontuur? Of misschien een ondeugende vrouw?