gezocht die leuke man in Elysium op 1 mei

• k66

woensdag 1/5 waren mijn vrouw en ik in Elysium en zij werd aangesproken door een leuke donkere man (uit Woerden) dat ze er leuk en aantrekkelijk uitzag. Later op de avond waren we met hem in de jacuzzi en is er licht contact geweest echter helaas zaten er ook andere mensen bij dus verder kon het niet gaan. wellicht via deze weg dat wij as donderdag wederom in Elysium zullen zijn …. dus wellicht nieuwe poging

Post was bewerkt op 3 mei 2024 17:08 door karel1966

• Justin

Hier ben ik haha. De naam is Justin. Ik had een klein vermoeden dat jullie swingers waren. Maar ik dacht uiteindelijk.van niet omdat jullie in het bubbelbad bleven. Die vrouw van jou is inderdaad overheerlijk. Ik zou graag haar poesje willen eten en haar even gek maken.

• k66

oh wat leuk dat je reageert totaal niet verwacht … as donderdag zijn wij weer in Elysium. Ben jij er ook ? Wellicht dan een leuk vervolg en kunnen we verder gaan waar we gebleven waren ….

• k66

Justin

Hier ben ik haha. De naam is Justin. Ik had een klein vermoeden dat jullie swingers waren. Maar ik dacht uiteindelijk.van niet omdat jullie in het bubbelbad bleven. Die vrouw van jou is inderdaad overheerlijk. Ik zou graag haar poesje willen eten en haar even gek maken.

oh wat leuk dat je reageert totaal niet verwacht … as donderdag zijn wij weer in Elysium. Ben jij er ook ? Wellicht dan een leuk vervolg en kunnen we verder gaan waar we gebleven waren ….