Binnenkort sauna Elysium

  • Vandijkie

    Binnenkort gaan mijn vrouw (38) en ik (43) naar sauna Elysium en het lijkt ons spannend om daar andere stellen of wellicht een man alleen tegen te komen.

    Zijn er stellen die daar binnenkort ook heen gaan en die we daar kunnen ontmoeten?

  • SamanthaPoes

    Ook een vrouw alleen welkom? Ik heb wel interesse. Ben een slanke dame cupmaat E, 34 jaar. Graag hoor ik

  • willem

    ik ga binnekort ook  man van 60 . wie mee wil kan meerijden vanuit brabant

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • Mark

    Wij, stel van 44 en 39 hebben ook interesse maar geen ervaring. Zouden leuk vinden om te kijken en misschien experimenteren met ander stel. We zijn beide slank/sportief en zoeken dito stel

  • Kanjer75

    Mark

    Wij, stel van 44 en 39 hebben ook interesse maar geen ervaring. Zouden leuk vinden om te kijken en misschien experimenteren met ander stel. We zijn beide slank/sportief en zoeken dito stel

     

    Mark wij gaan ook regelmatig en vinden het ook spannend om te kijken en gezien te worden. Wij zijn ook slank en sportief. 

     

    @kik Kanjer75
  • SamanthaPoes

    Welke datum hebben jullie in gedachten

  • WillyRodriguez

    Vandijkie

    Binnenkort gaan mijn vrouw (38) en ik (43) naar sauna Elysium en het lijkt ons spannend om daar andere stellen of wellicht een man alleen tegen te komen. Zijn er stellen die daar binnenkort ook heen gaan en die we daar kunnen ontmoeten?

     

    Solo sportief gebouwde heer van 34 mochten jullie interesse hebben! 

    Charmant
  • WillyRodriguez

    SamanthaPoes

    Welke datum hebben jullie in gedachten

     

    meet & greet in Elysium?

    Charmant
  • Mark

    Hi Sjaak,

    leuk! Welke leeftijd zijn jullie? En gaan jullie naar Devarana?

  • Kanjer75

    Mark

    Hi Sjaak, leuk! Welke leeftijd zijn jullie? En gaan jullie naar Devarana?

     

    Hi Mark, wij zijn beide 49. 

    Devarana ben ik nog nooit geweest maar wel leuk om een keer naartoe te gaan. 

     

    Heb je kik? Contact anders even op Kanjer75

    @kik Kanjer75