Engelermeer Deze zomer

  • willem

    Wie gaan we er dit jaar weer tegen komen op het stoute deel Lekker in de natuur in je blote billen.

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • SaunaBD

    Is Engelemeer stouter of Bussloo?

  • smoeties01

    Als er meer stellen komen dan mannen in de toekomst, dan kan ik verzekeren dat Engelermeer ‘' stouter ’' is

    kik:smoeties01
  • willem

    Dat is zeker . overal komen meer mannen dan vrouwen en stellen . 

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • Jack

    Wij waren er als stel afgelopen zaterdag, lagen tegen de bossages aan. Terrein heeft zeker potentieel om veel stellen te laten komen (pun intended). Maar mannen, wees nou eens wat slimmer: als je je zo op ons stort, en wij je op afstand moeten houden, dan komen we niet aan ons seksspel toe! Houd gewoon afstand, dan laten we je meegenieten en kan ook zij zich laten gaan. Nu wel door haar klaargepijpt maar andersom durfde ze gewoon niet aan, omdat ze vreesde belaagd te worden. Zelfs als we één man uitnodigen om mee te doen, denken de andere mannen meteen dat er een gang bang aankomt. Ook van zo'n aanblik kun je gewoon op afstand meegenieten in plaats van het voor iedereen te verpesten door te dichtbij te willen komen. 

    Ons zie je voorlopig hier niet meer terug omdat het gewoon niet leuk is zo belaagd te worden????

  • smoeties01

    En dat bedoel ik nou. Je kan beter naar een verlaten strandje gaan, al zijn die moeilijk te vinden,  dan kan het zomaar gezelliger worden zonder veel mannen die zich irittant opdringen

    kik:smoeties01
  • SaunaBD

    Dat is inderdaad sneu en ook een van de redenen waarom mijn vriendin liever niet naar een naaktstrand gaat

  • willem

    Jack

    Wij waren er als stel afgelopen zaterdag, lagen tegen de bossages aan. Terrein heeft zeker potentieel om veel stellen te laten komen (pun intended). Maar mannen, wees nou eens wat slimmer: als je je zo op ons stort, en wij je op afstand moeten houden, dan komen we niet aan ons seksspel toe! Houd gewoon afstand, dan laten we je meegenieten en kan ook zij zich laten gaan. Nu wel door haar klaargepijpt maar andersom durfde ze gewoon niet aan, omdat ze vreesde belaagd te worden. Zelfs als we één man uitnodigen om mee te doen, denken de andere mannen meteen dat er een gang bang aankomt. Ook van zo'n aanblik kun je gewoon op afstand meegenieten in plaats van het voor iedereen te verpesten door te dichtbij te willen komen.  Ons zie je voorlopig hier niet meer terug omdat het gewoon niet leuk is zo belaagd te worden????

     

     

    Snap jullie helemaal.  Helaas zijn er mannen die het niet snappen en het weer hebben verpest .

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • willem

    SaunaBD

    Dat is inderdaad sneu en ook een van de redenen waarom mijn vriendin liever niet naar een naaktstrand gaat

    Ik kom er wel vaak maar zal nooit lastig zijn.   Ik hou ook van ruimte en wat afstand . Daarom ook vaak aan de zeeuwse kust te vinden in de duinen . Toon je respect  dan kan er heel veel . 

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier