NaaktStrandseizoen

  • Tim

    Afgelopen zaterdag klonk voor mij als de start van het zomer seizoen. Graag bezoek ik dan strandjes in Noord-Holland denk hieraan het Twiske, Spaarnwoude, Geerstermeerambacht en voor de West-Friesen onder ons Enkhuizen. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met gelijk gestemde bezoekers. Ik zie graag deze topic groeien voor misschien aankomende strand bezoekjes. Grt Tim

  • H & M

    Tim

    Afgelopen zaterdag klonk voor mij als de start van het zomer seizoen. Graag bezoek ik dan strandjes in Noord-Holland denk hieraan het Twiske, Spaarnwoude, Geerstermeerambacht en voor de West-Friesen onder ons Enkhuizen. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met gelijk gestemde bezoekers. Ik zie graag deze topic groeien voor misschien aankomende strand bezoekjes. Grt Tim

    Goed idee Tim!!!   ;)

    Stel 59 jaar
  • SaunaBD

    Zeker! Dit seizoen staat Geestmerambacht en Bussloo op ons lijstje!

  • Stelm30v27

    Bussloo ook veel jong publiek? Wij gaan deze zomer het proberen voor het eerst daar

  • Tim

    SaunaBD

    Zeker! Dit seizoen staat Geestmerambacht en Bussloo op ons lijstje!

    leuk om te lezen dar Geestmeramacht op jullie lijst staat! Komen jullie daar vaker? Lijkt mij leuk om in contact te komen

  • Tim

    H & M
    Tim

    Afgelopen zaterdag klonk voor mij als de start van het zomer seizoen. Graag bezoek ik dan strandjes in Noord-Holland denk hieraan het Twiske, Spaarnwoude, Geerstermeerambacht en voor de West-Friesen onder ons Enkhuizen. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met gelijk gestemde bezoekers. Ik zie graag deze topic groeien voor misschien aankomende strand bezoekjes. Grt Tim

    Goed idee Tim!!!   ;)

    Goed om te lezen, welke strandjes worden er door jullie bezocht?

  • SaunaBD

    Tim
    SaunaBD

    Zeker! Dit seizoen staat Geestmerambacht en Bussloo op ons lijstje!

    leuk om te lezen dar Geestmeramacht op jullie lijst staat! Komen jullie daar vaker? Lijkt mij leuk om in contact te komen

    Vorig jaar geweest een keertje toen het zo heet was. Wel alleen want vrouwlief had een afspraak die dag en heeft me toen afgezet. Was een leuke dag en wel wat dingetjes meegemaakt :-)

  • willem

    Engelermeer den bosch is een mooi stout deel .Waar je kan genieten .

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • smoeties01

    willem

    Engelermeer den bosch is een mooi stout deel .Waar je kan genieten .

     

    Van 99 procent mannen 

    kik:smoeties01
  • willem

    vaak wel maar niet altijd zeker op de zondag niet als het goed weer is 

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier