Donderdag 11 april Elysium

  • jesse

    Donderdag zijn we (vr. 50 en m. 52 jaar) te vinden in het Elysium, wie komen we daar tegen?

     

    Groetjes,

     

    J en S.

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • Swing

    Wij zijn wel een stuk jonger maakt dat uit voor jullie?

  • SaunaBD

    Op welke plekjes is er wat te doen bij Elysium? Wij komen daar vaker.

  • jesse

    Swing

    Wij zijn wel een stuk jonger maakt dat uit voor jullie?

     

    Hoi,

    Nee hoor, is voor ons geen probleem. We gedragen ons waarschijnlijk ook jonger dan onze leeftijd ;-)

    Hoe zijn jullie te herkennen?

    Groetjes,

     

    J en S.

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • Swing

    Wanneer gaan jullie?

  • jesse

    Swing

    Wanneer gaan jullie?

     

    Stond in het onderwerp ????

    Gisteren dus. Helaas weinig leuke stellen / mannen die lieten merken op meer uit te zijn. Een donkere jongen die wel veel aandacht voor me had maar toen mijn man ging peilen was het meer voor het kijken dan voor iets te willen doen. Jammer ????. 

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • jesse

    Swing

    Wij zijn wel een stuk jonger maakt dat uit voor jullie?

     

    Hoi, 

    Helaas geen reactie meer van jullie ontvangen, waren jullie er wel? Geprobeerd naar jullie uit te kijken maar hadden niet het idee dat er stellen waren op zoek naar iets spannends. 

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • Swing

    Nee wij zijn uiteindelijk niet gegaan is ons helemaal ontschoten. Ik hoop nog een keer de kans te krijgen om met jullie af te spreken

  • jesse

    Swing

    Nee wij zijn uiteindelijk niet gegaan is ons helemaal ontschoten. Ik hoop nog een keer de kans te krijgen om met jullie af te spreken

     

    Ah oké, 

    Geen probleem natuurlijk, volgende keer beter misschien. 

    Groetjes, 

    Jesse

    Stel, staan open voor spannende dingen.
    Ook om foto's en filmpjes met elkaar te delen, berichtje mag naar jessevande@gmail.com
  • Kanjer75

    jesse

     Ah oké,  Geen probleem natuurlijk, volgende keer beter misschien.  Groetjes,  Jesse

      Wij gaan ook regelmatig naar Elysium.. wij zijn beide 49. Lijkt mij leuk jullie een keertje te treffen.    gr A en A. 

    @kik Kanjer75