Eerste keer azzurra

  • I

    Stel van 45 en 47 willen volgende week zaterdag een eerste bezoek brengen aan Azzurra.

    Waarschijnlijk zal onze voorkeur vooral uitgaan naar mannen, maar willen voor een eerste keer eerst een beetje aftasten, lees: zoeken niet meteen hordes opdringerige mannen ???? Gewoon rustig rondkijken, flirten en bij een eventuele klik zeker verder gaan.

    Kan iemand adviseren of het dan beter is om vroeg in de middag te komen, of later rond/na etenstijd? Nog andere tips om rekening mee te houden?

    Groetjes I & M

  • frank

    Hi,

    Ik ben nog niet op een zaterdag geweest. Wel op maandagen en woensdagen. Mijn ervaring is dat het zo wisselend is, dat het tijdstip niet zo uitmaakt. Was er vorige week woensdag om 13 uur. Behoorlijk druk en een supermiddag gehad. Sprak een stel over opdringerige mannetjes. Mijn ervaring was dat dit sterk kan samenhangen met de entreeprijs. Als die niet zo hoog is, dan zou je meer opdringerige mannetjes kunnen hebben. Hun ervaring is juist dat als de prijs hoog is, juist mannen ‘eisen dat ze kunnen scoren’. Tja. Je verzint het niet. Mijn middag was in ieder geval goed gevuld met heerlijk sauna, 2x mmv en 1x mm. Fantastisch!

  • Magie

    hoi,

    Wij wat ouder koppel zijn er ook zaterdag 9 maart vanaf uurtje of 2. Laat het voor jullie een positieve ervaring worden. Geniet van de sauna en bubbelbaden, pak een drankje aan de bar, eet wat en maak contact. Trek  je niet te veel aan van opdringerige mannen…. nee = nee. Dat er contact gezocht wordt in het ‘doolhof’ valt wel mee, lichaamstaal zegt ook veel.

  • Sexy Viking

    I

    Stel van 45 en 47 willen volgende week zaterdag een eerste bezoek brengen aan Azzurra. Waarschijnlijk zal onze voorkeur vooral uitgaan naar mannen, maar willen voor een eerste keer eerst een beetje aftasten, lees: zoeken niet meteen hordes opdringerige mannen ???? Gewoon rustig rondkijken, flirten en bij een eventuele klik zeker verder gaan. Kan iemand adviseren of het dan beter is om vroeg in de middag te komen, of later rond/na etenstijd? Nog andere tips om rekening mee te houden? Groetjes I & M

     

    hoi, hoe is jullie eerste keer ervaren? Ik ben zelf ooit 1 keer bij Azzura geweest op zaterdag. Was wel druk met vooral mannen vond ik. Ik denk dat ik komende maandag (22/4) weer ga. Hopelijk dan beter verdeeld met mannen en vrouwen. Zie ik jullie daar ook? ;)