Sauna Warmod stel

• Leidse stel

Jaa wij zijn er, maar we gaan om 20:15 weg naar een etentje. Miss even snel leuk met elkaar hebben??

• Swing

Wij zullen dit weekend gaan, weet niet of andere gaan?

• H & M

Ik ga als man van H&M stel vanmiddag nog een paar uurtjes naar de sauna. Denk van 15:00 tot 18:00.  Altijd in voor een gezellig praatje ;)

Stel 59 jaar
  • H & M

Leidse stel

Jaa wij zijn er, maar we gaan om 20:15 weg naar een etentje. Miss even snel leuk met elkaar hebben??

Gaan jullie nog?

Stel 59 jaar
  • Leidse stel

Sorry we lezen dit nu pas. Vandaag is vrouwendag dus man komt er helaas niet in, wij zijn er morgen van 13:00 tot 19:00 uur ongeveer. Hopelijk tot morgen donderdag

• H & M

Ik ga mijn best doen om morgen te komen. Zal dan van 14:00 tot 17:00 zijn. Heb het gevoel dat we jullie paar maanden geleden op zatrerdagavond ook gesproken hebben. Jullie gingen eerder dan wij naar huis toe. Met elkaar zitten praten in bubbelbad en zwembad. Hoe herkennen we elkaar trouwens? 

Stel 59 jaar
  • Leidse stel

V is in de 40 zware nagel lak en een enkel ketting. Hoe herkennen we jullie?

• Leidse stel

Wij zijn meestal te vinden in de Jungle bad. Zit naast bubbelbad 

• H & M

Gaat mij niet lukken vanmiddig, kwam een werkklus tussendoor waar ik heen moet. Zal wel een week opschuiven helaas!  ;(

Stel 59 jaar
  • Amsterstel

Goedemorgen, vanmiddag nog mensen in de sauna?