Mill sauna komende woensdag

• josh

Jullie komen dan regelmatig in mill

Voor ons is het de eerste keer daar

Wij komen ook 27ste

Verder wil ik niet te veel afspreken wij zijn ook nieuw

We zien het wel

• jati

josh

toegevoegd

Ik zie nog geen berichtje voorbij komen

• jati

Joell

Wij vinden dat ook leuk maar hebben geen kik moet me hier in verdiepen. Wij zoeken ook gewoon wat spanning en willen dat delen met een ander stel. Bijvoorbeeld s avonds in het zwem- of bubbelbad. Wij komen regelmatig in Mill maar hebben nog nooit soortgelijke stellen gezien. Vandaar de oproep wie er na de feestdagen ook denken te komen , sowieso de 27e december en 2 januari. En hoe zijn jullie evt te herkennen??

Kik is gelijk als whatsapp alleen meer anoniem zeker de moeite waard.

• josh

jati
    josh

toegevoegd

ik zie nog geen berichtje voorbij komen

hoi had je me iets gestuurd dan , ik zie nog niks

heb de naam ondertussen weg gehaald , wat is jou naam ?

• Anneleo

jati

En dan zoeken haha

wij zoeken het woensdag in lunteren

• Bistell

Joell

Wij vinden dat ook leuk maar hebben geen kik moet me hier in verdiepen. Wij zoeken ook gewoon wat spanning en willen dat delen met een ander stel. Bijvoorbeeld s avonds in het zwem- of bubbelbad. Wij komen regelmatig in Mill maar hebben nog nooit soortgelijke stellen gezien. Vandaar de oproep wie er na de feestdagen ook denken te komen , sowieso de 27e december en 2 januari. En hoe zijn jullie evt te herkennen??

Wij zijn er ook

Zijn te herkennen aan een skipak kerstmut

We zijn benieuwd

• Bistell

Bistell
    Joell

Wij zijn er ook

Zijn te herkennen aan een skipak en een kerstmuts

We zijn benieuwd

• jati

Jatiermel

• Joell

Skipak kerst muts?