Befclub Haarlem

• buitensexstel

Hé hallo

Is iemand bekend met dit clubje? Schijnt erg leuk te zijn. We overwegen om komende vrijdag eens langs te gaan. Elke vrijdagmiddag voor stellen, een keer per maand op woensdagmiddag ook voor strellen . En mannetje extra 1x per maand op vrijdag. Ik ben erg benieuwd. Wij gaan denk ik wel even kijken deze vrijdag.

• Hans & Kim

Heb daar nog nooit van gehoord! Maar Haarlem ligt voor ons ook uit de buurt. Wij wonen in Drenthe. Ben benywat het precies voor club is en of zoiets ook in Drenthe is.

Natuurlijk ook benieuwd hoe het is geweest?

• gewillige man=. henkcamnl

Hans & Kim

Heb daar nog nooit van gehoord! Maar Haarlem ligt voor ons ook uit de buurt. Wij wonen in Drenthe. Ben benywat het precies voor club is en of zoiets ook in Drenthe is.

Als jullie toch eens zin hebben om een man erbij te hebben die beffen super vind om te doen, dan mag je mij mailen. :). Zelf woon ik in de buurt van Drenthe. je kunt mailen

• buitensexstel

Het was geweldig Hans en Kim! 15 stellen van verschillende leeftijden. Heerlijk met elkaar bezig geweest. Kamertje apart, groot podiummatras met meerdere actieve stellen en een Sling. Geneukt en laten pijpen.

Hans & Kim

• Hans & Kim

Dat klinkt inderdaad heel goed! En dat op een vrijdag middag :)

Jammer dat het zo'n eind uit de buurt is voor ons. Hoop dat wij zo'n groep in t noorden kunnen maken / krijgen.

• buitensexstel

Nodig ons uit ☺️. Evt zomer lekker buiten bij Laakse meer of Bussloo. Wellicht is dat dichterbij voor jullie.

• Hans & Kim

Goed idee om jullie uit te nodigen. Onze bedoeling is meer in t noorden van t land. Dus Groningen / Leeuwarden / Meppel. In die driehoek. Met meerdere stellen is het mooiste lijkt ons. Locatie vinden is ook een uitdaging…

• StelFriesland

Wij sluiten ons graag aan als er een clubje in het Noorden komt… 

Op k.Ik StelFrl45