Sauna plezier herkenningspunten

• SaunaBD

Mijn vrouw en ik (beiden in de 30) zijn van plan om de komende tijd weer wat sauna's te bezoeken. Uiteraard zouden we het leuk vinden om hier en daar wat spannends mee te maken. Zij ziet er mooi uit, slank figuur, grote billen en ook redelijk grote borsten en ik ben grootgeschapen en in slappe toestand al iets groter dan de gemiddelde stijve. Zoals je kunt begrijpen, we lopen graag rond in de sauna :)

Anyway, vaak gaan we samen en soms laat mijn vrouw mij alleen naar de sauna gaan om wat spannends mee te maken.

De vraag is, hoe herkennen we anderen die ook zin hebben in iets spannends? Mijn vrouw zelf heeft het totaal niet in de gaten maar ik denk af en toe wel te kunnen zien of het mensen zijn die in zijn voor leuke dingen. Alleen weet ik dat niet zeker. Dus, hoe herkennen we jou die het leuk vindt om te spelen?

• willem

vooral oog contact zoeken en lachen naar elkaar . Lichte aanraking onder water . vr / vr werkt zeker

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • SaunaBD

willem

vooral oog contact zoeken en lachen naar elkaar . Lichte aanraking onder water . vr / vr werkt zeker

Dank! Heel goed om te weten. We zien wel vaker glimlachende mensen, ook ik alleen als ik een bad binnenstap. Weet dan nog niet wanneer het beleefdheid is of iets anders. Maar dan beter op letten :-)

• Joell

27 december of 2 januari in Mill :-) zijn beide verzorgd en slank, 33 en 30 jaar! In om lekker wat te kijken en bekeken worden in het bubbelbad of warm water bad. Zien we jullie daar? En hoe zijn jullie te herkennen ?

• SaunaBD

Leuk!

Bruin haar beiden, slank, hij grote penis, zij C-cup en ronde billen, hij blauwe slippers.

Jullie?

• Mikeeeey

Ik draag altijd een zwart bandje om mijn pols

• Joell

Waren vandaag in Mill maar het was enorm druk. Veel stelletjes maar geen die ook echt uitstraalden ergens voor open te staan. Wij hebben veel in jacuzzi en zwembad en sauna’s gehangen. Wel wat koppels knuffelen in het grote zwembad. Helaas niks verder gekomen. 2 januari gaan we weer naar Mill. Herkenbaar beide 30 en verzorgd uiterlijk, sportief en sociaal. Wie zien wij die dag ook????

• Hans & Kim

Denk dat het deze dagen zo druk zal zijn, dat je nergens ruimte hebt om te spelen. Mensen staan daar dan ook niet voor open. Lukt pas wanneer er niet veel mensen zijn is onze ervaring.

Wij gaan vrijdag waarschijnlijk naar de sauna. Welke weten we nog niet, maar spannend zal het niet gaan worden vanwege de te verwachten drukte.

Hoop dat jullie de 2e meer succes hebben!

• josh

kan me hier wel in vinden

het was inderdaad te druk in mill, ook wij hebben niks gezien , maar ons wel vermaakt

@hans&Kim wat zijn jullie ervaringen wat de minder drukke dagen & tijden zijn

• Hans & Kim

Zeker niet tijdens feestdagen en vakanties, zoals dat nu het geval is. Zondags is ook altijd druk. Liefst doordeweeks en dan vanaf een uur of 16:00.

Hangt ook een beetje van de sauna af. Peize gingen wij vroeger vaak heen, maar sinds een paar jaar overgenomen en nu altijd druk. Dus ook weinig ruimte meer om te spelen….