Sauna Mill december januari

  • Joell

    Wij gaan 27 december en 2 januari naar Mill de wellnessboot sauna, m33 v31 verzorgd en in voor spannende momenten in de bubbelbaden en zwembaden . Zijn wel onervaren maar vinden het vooral spannend om beetje te kijken naar ander koppel en bekeken te worden. Hopelijk zijn we op tijd en is er een ander koppel die ook een van deze dagen daar heen gaat.

  • Saunastel

    Valt er op de welnessboot Mill nog wel wat te beleven? Wij gaan binnenkort en vragen ons af of er spannende plekjes te vinden zijn…

  • Joell

    Ja zeker weten, s avonds in de sauna beetje kijken maar ook in het zwembad en het warme binnen bad kun je makkelijk wat spelen met elkaar. Hoe oud zijn jullie? Wij gaan de 2 dagen zoals reeds vermeld. Ook het bubbelbad kun je wanneer het donker is veel beleven.

  • Maro27

    Goede avond , wij zijn stel die het spannend lijkt om met een stel/man opwindende avond te beleven in de sauna .. wij zijn 1 keer in Mill geweest en hebben het samen erg leuk gehad in het bubbelbad .

  • Joell

    Wij gaan dus de dinsdag na de feestdagen de 27e december en 2 januari ook, dus 2 opties. Wij willen gewoon wat voelen en kijken en bekeken worden. Wie komen wij daar tegen ???????????? m33v30

  • Saunastel

    Hier de 15de naar Mill en benieuwd…

  • Joell

    Wij gaan 27 en 2 januari zoeken nog een stel tussen 25 en 40 jaar m v die ook graag wat willen ontdekken. Bizar dat er nog niemand gereageerd heeft die ook een van deze datums naar Mill gaat

  • josh

    hey

    altijd lekker om een beetje stout te zijn in de sauna

    lekker je harde pik even aan je schatje laten voelen in het zwembad of de jacuzzi

    maar veel verder dan dat is het bij ons nog niet gekomen , is sterk afhankelijk of je de vrijheid hebt

    ik zie soms ook wel andere stelletjes wat flirten

    maar echt contact met anderen is ons nog niet overkomen

    jullie wel , ben benieuwt naar de ervaring

  • josh

    wij zoeken een leuke sauna met hotel waar we daarna een spannende nacht kunnen beleven

    , dat heb je daar ook geloof ik , maar je kunt dacht ik niet pendelen tussen de kamer en de sauna , zonder om te kleden dan

  • josh

    wij zoeken een leuke sauna met hotel waar we daarna een spannende nacht kunnen beleven

    , dat heb je daar ook geloof ik , maar je kunt dacht ik niet pendelen tussen de kamer en de sauna , zonder om te kleden dan