Zwaluwhoeve woensdag 22 november

• Hansie

Hi ik ben op zoek naar een stel of man om iets spannends mee te doen. Bijvoorbeeld dat ik in het bijzijn van de vrouw de man lekker pijp of een man alleen lekker mag pijpen. Of gewoon een heerlijke verdwaalde hand in het bubbelbad…

Er zijn genoeg plekjes om later op de avond iets leuks te ondernemen.

Ondeugende man
  • Hans & Kim

Mooi voorstel. Maar wij konden niet.

Alleen met de man spelen is niet onze voorkeur….

• Maro27

Wij vinden iets spannends doen leuk , maar wel op de vrouw gericht ..

• Maro27

• Hans & Kim

Maro27

Ja, dat vinden wij ook. Geen probleem wanneer een man mij wil pijpen, maar wel nadat het vrouwtje de nodige aandacht heeft gehad en gevoeld ;)

• Hansie

Laat ik het zo zeggen…ik pijp graag een man maar ik verwen net zo geaag een vrouw. Helaas kwamen de reacties wat te laat binnen om iets concreets te ondernemen. Ik kom graag in contact met stellen of mannen die een keer willen afspreken.

Ondeugende man
  • Hans & Kim

Kim even nu:

Al die mannen te lullen…

Wij vinden het geil om in de sauna te spelen. Nog weinig ervaring mee. Meestal omdat er geen ruimte is om het ongestraft te doen. Met een stel hebben wij al eens alles gedaan. Het was toen rustig en er was een stel dat niets durfde, maar op de uitkijk stond. Met alleen een man hebben wij geen ervaring in de sauna.Lijkt ons wel geil wanneer je mij eerst neemt en daarna Hans leeg maakt;)

Volgende keer dat wij gaan zullen wij het op tijd laten weten.

Overigens doen wij het niet met iedereen. Moet wel een goed gevoel bij zijn!