Ik ben vorige maand samen met mijn vriendin weer een keer naar de spa/sauna geweest, het was heerlijk. Ook heb ik ontdekt dat ik de aandacht die ik daar krijg wel opwindend vind. Maar niet alleen ik, ook mijn vriendin!
Ik ben erg groot geschapen en zelfs in slappe toestand hangt ie 18cm naar beneden, terwijl de gemiddelde lengte 9cm is. Ik vind het hartstikke leuk om rond te lopen en zie erg vaak blikken naar mijn kruis gericht. Soms verbaaste blikken, soms glimlachen mensen vriendelijk (en ook af en toe een boze blik van een man haha).
Echter ben ik erachter gekomen dat mijn vriendin die aandacht ook erg leuk vindt. Ze vroeg me zelfs een aantal keer om samen even een rondje te lopen (ik bloot en zij met een badjas aan). En ik vond het stiekem wel leuk om haar paradepaardje te zijn haha.
Helaas geen spannende dingen gedaan of stelletjes tegengekomen die spannende dingen deden.
Heb jij als vrouw weleens een grote gezien in de sauna? Of wellicht naaktstrand? En zijn er mannen die ook weleens blikken gewerpt krijgen vanwege een grote aanhangsel?
Wat zijn jouw/jullie ervaringen met het zien van een grote penis in de sauna?