Avond voor beginners

• Bonny

Hoi stellen,

Via SDC zijn wij er achtergekomen dat er vrijdag 28 april in skylounge 737 van Corendon hotel Badhoevedorp een gezellige avond is met live muziek. Er komen heel veel stellen om te flirten, het is dus een gewone lounge bar met style en er wordt op zo avond flink geflirt, ideaal voor beginners. Dress code sjiek. Het begint om 20uur en entree 10 euro

• Sas38Dennie45

Hoi Bonny, Wij komen 28 april naar de skylounge 737 Badhoevedorp. Wij hebben geen ervaring met swingen dus dit lijkt ons een perfecte avond om lekker met gelijkgestemde in een normale bar met diverse mensen te flirten.

Groetjes xx

• Sas38Dennie45

Wij zijn er ongeveer 20.30 en hebben direct een kamer geboekt in het Hotel

• Sander

Bonny

Hoi stellen,

Via SDC zijn wij er achtergekomen dat er vrijdag 28 april in skylounge 737 van Corendon hotel Badhoevedorp een gezellige avond is met live muziek. Er komen heel veel stellen om te flirten, het is dus een gewone lounge bar met style en er wordt op zo avond flink geflirt, ideaal voor beginners. Dress code sjiek. Het begint om 20uur en entree 10 euro

Ik ben alleen hetero man van 43 voor mij is het ook allemaal nieuw mag ik ook daar komen

• Sas38Dennie45

Tuurlijk mag je komen het is een normale skylounge bar waar iedereen mag komen, er wordt alleen veel geflirt begreep ik

• Sander

Oké top dan ben ik van de partij.

lijkt me gezellig gr

• Sas38Dennie45

Sander

lijkt me gezellig gr

Gezellig dat je ook komt!

• Jolien42&Erik46

Wij komen vrijdagavond ook een drankje doen en een lekker hapje ;-) skylounge even gegoogled ziet er top uit!

• Sander

Sas38Dennie45
    Sander

lijkt me gezellig gr

Gezellig dat je ook komt!

Thanks tot vrijdag !!

• Sander

Komen er ook nog alleenstaande dames dat jullie weten toevallig gr