vrouw alleen nieuw

• Babs83

alleen naar Azzurra, is dat een optie voor een 40 jarige vrouw?

Ik ben nog nooit naar een erotische sauna geweest. Heb naast de drempel vrees ook nog een aantal praktische vragen.

Ben niet opzoek naar een man of stel om samen te gaan maar wil daar verleid worden.

Iemand die me wat meer kan vertellen over wat te verwachten?

Groetjes Babs

• Amsterstel

Ik denk dat je voor een eerste keer beter naar fata of fun kan gaan. Wat rustiger en veiliger, maar daar moet je als stel heen gelukkig ken ik iemand( ik ????) die je de eerste keer wel wil begeleiden.

• Babs83

haha amsterstel, je bent vast te goed voor deze wereld :)

Maar is het echt onveilig? Ik ben nieuw maar sta voor veel open. En nee is nog steeds nee toch?

Kun je iets meer vertellen over wat te verwachten?

En praktische vragen, loop je tussen de sauna door in je (eigen?) badjas? Of dragen vrouwen lingerie in bv restaurant?

Wat neem ik nog meer mee?

Zoals je merkt, zo groen als gras, maar kan niet wachten een nieuwe wereld te betreden

• Magie

Wij (M/V) komen regelmatig in Azzurra, ja, je moet soms erg duidelijk zijn naar de single mannen. Onze ervaring is, dat een afwijzend gebaar of een nee voldoende is om met rust gelaten te worden. Er zijn vaak ook mensen die ‘vervelende’ mannen aanspreken op hun gedrag. Door de hoevelheid aan mannen is de keuze reuze, als koppel geen echte slechte ervaring gehad.

Je krijg bij binnenkomst een ruime handdoek (wees er zuinig op). Bij ons waren de droge handdoeken plots verdwenen (2x). Een eigen badjas mag zeker en heerlijk als je even buiten wilt gaan zitten. Lingerie zien we er zelden het is geen club.

• Babs83

Dankjewel Magie

Geeft een geruststellend gevoel dat het geen club is. Drempel zou dan nog hoger zijn. Sauna is sowieso genieten met de mogelijkheid tot meer is perfect.

Zijn er overdag al genoeg mensen aanwezig of wordt het savonds pas gezellig druk?

• rooney

Hallo Babs

Wat ontzettend leuk dat je deze stap wilt gaan proberen…Azzurra is een leuke gemoedelijke sauna waar je als vrouw alleen gerust heen kan gaan …Mocht je overhoop toch last krijgen van vervelende mannen word daar door andere saunagangers wat van gezegd…Misschien kort dag maar als je a.s zaterdagmiddag interesse hebt om ook die kant op te gaan zou ik je graag rondleiden…..Ben een leuke man verzorgd sportief 183 enkele tattoo's dus wie weet…

Leuke man sportief verzorgd vind het heerlijk om dames te mogen masseren ….
  • Babs83

Hi Rooney,

Dankjewel voor je reactie. Vanmiddag gaat mij helaas niet lukken. Waarschijnlijk woensdag middag ga ik die kant op. Mocht je er dan ook zijn dan zie ik een rondleiding zeker zitten.

Wens jou een fijne dag vandaag en wie weet tot woensdag:)

• rooney

Hallo Babs je kan.mij herkennen aan mijn getatoeëerde benen …Ga woensdagochtend al lekker heen rond 11.00…

Leuke man sportief verzorgd vind het heerlijk om dames te mogen masseren ….
  • Amsterstel

Hi Babs, sorry voor de late reactie was een paar weken buitenland en niet gekeken. Hoop dat je ondertussen geweest ben en genoten hebt. En mijn voorstel staat nog steeds ik trakteer je graag zonder verplichtingen op een dagje fata morgana.

• willem

amsterstel  ben j nu een man alleen of stel

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten