Geile Sauna, camping of strand in Nederland

• Coco

Een vraag/vragen waar veel stellen het antwoord op willen hebben als ik alle topics zo lees. Veel stellen willen zien en gezien worden of zijn misschien wel in voor nog iets meer. Ik zie vaak aankondigingen en uitnodigingen maar lees nergens de geile ‘achteraf’ verhalen. Of er gebeurt blijkbaar niets, iets waar men op gehoopt had.

- In welke sauna is het meest mogelijk en waar gebeurd het meest?

- Op welke camping of camperplaats gebeurt er wel eens wat en kun je gelijkgestemden ontmoeten of zien?

- Op welk strandje gebeurt er wel eens wat en hangt er een ‘heet’ sfeertje? (Hopelijk wordt het snel mooi weer)

Ik vraag dit voor een vriend.

• Maikel

Ik ben ook heel benieuwd. Anders samen eens een start maken op een camping of camperplaats? ;-)

• Coco

Maikel

Ik ben ook heel benieuwd. Anders samen eens een start maken op een camping of camperplaats? ;-)

Dat is wel een heel directe vraag Maikel.

Maar jij wil dus iets samen? Maar wat zou jij willen dan?

• Hero

Nou… ik haak ook even aan. Wij kennen onderhand alle swingersplekjes, maar het altijd maar zoeken of er ergens actie is, vooral in het noorden. 

kisschien wel een idee om de stellen-actie ergens te centreren, zodat de kans om elkaar te ontmoeten wat groter is. 

volgens mij leent het ellerstrand zich hier prima voor….

Wij gaan in ieder geval even zonnen daar, morgen aan het eind van de middag (22 mei 2023). We hopen op een paar gelijkgestemden!

graag hoor ik suggesties voor een andere, “vaste” plek!

• FullSwingers

Dit weekend Bussloostrand……

Privé berichtje sturen? swingersstel Ad outlook.com Kik: JouwSecondLover
  • Eddy

Heeey hoi 

wanneer gaan julllie weer

• Maikel

Coco
    Maikel

We kunnen ergens afspreken op een camperplaats. Beginnen met een drankje om te zien of er een klik is..

Wellicht de datum en locatie hier ook bekend maken zodat anderen eventueel kunnen aansluiten

• Maikel

Coco
    Maikel

We kunnen ergens afspreken op een camperplaats. Beginnen met een drankje om te zien of er een klik is..

Wellicht de datum en locatie hier ook bekend maken zodat anderen eventueel kunnen aansluiten

• willem

Maikel
    Coco
    Maikel

Aansluiten?   zal hier niet neer gezet worden . Dan komen er misschien bussen vol met kijkers en genieters.. Als de handhavers het lezen is het ook zo over. .  Jammer dat je hier geen prive berichten kunt sturen .

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • SaunaBD

Antwoord op de vragen van TS:

Welke sauna:

Naar mijn ervaring, Zwaluwhoeve. Andere zoals Elysium en Veluwsebron zouden ook nog kunnen maar er loopt veel bewaking rond. Thermen Bussloo is het minst naar mijn ervaring.

Camping: geen idee.

Strand: ik ben niet naar zoveel stranden geweest, maar naar mijn ervaring Geestmerambacht en ik hoor en lees veel over het strand in Bussloo