Topless zonnen op een textielstrand

• tweetal

Topless zonnen, zwemmen of een wandelingetje maken. Jaren geleden keek niemand er van op en deed ongeveer de helft van de vrouwen het. Nu is Anne vaak een van de weinigen die dat nog doet, en soms zelfs de enige. Ik vind het echter nog steeds fijn om te doen. Ik voel me er vrij, stoer en vrouwelijk bij.

Zijn er hier dames die ook topless gaan op textielstranden en bij zwemplassen? En zo nee, waarom eigenlijk niet? We zijn echt benieuwd waarom vrouwen dat nu bijna niet meer doen en vroeger dus vaak wel.

Post was bewerkt op 15-03-2023 21:51 door Anne en Peter

• willem

naaktstrand aan de kust zie haast niemand topless .

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • Stel35

Ik doe het zeker nog.

• tweetal

Gelukkig maar. Ben ik in elk geval niet de enige ;-) Draag je nooit een topje op het strand of soms wel?

Post was bewerkt op 16-03-2023 17:26 door tweetal

• Stel35

Op het strand nooit eigenlijk.

• Samen

Hier altijd topless op het textiel strand echter bezoeken in de hoofdzaak de naaktstranden.

Wijlekkersamen Ad gmail
  • tweetal

Wat goed om te horen dat er meer topless zonnende dames zijn. Trekken jullie je er niets van aan als je de enige bent die dat doet? Want bij mij is dat best vaak het geval.

• Stel35

Ik let daar totaal niet op.

Ik zie overigens wel vaker meiden zonder topje liggen op het strand. Al is het in het buitenland wel gebruikelijker dan in Nederland heb ik het idee.