Stel35De vrouw heeft hem wel gehoord want ze keek naar ons. Ze bleef gewoon zo liggen.
Toen die man weg was kon ik ook lekker gaan liggen.
Het valt ons sowieso op dat mannen alleen soms opmerkingen maken. Zo ben ik ook al meerdere keren aangesproken op mijn piercing daar beneden. Ik draag graag mooie piercings met kristalletjes enzo. Ik weet dat ik daarmee misschien de aandacht trek maar ik voel me er vrouwelijk en mooi mee.
Als andere het niet willen zien hoeven ze er niet iets over te zeggen. Kijk dan lekker de andere kant op.
Complimentjes zijn uiteraard wel welkom.
Goed dat ze (en jullie) zich niets heeft aangetrokken van zo'n bemoeial. Ik heb zelf geen piercings, maar vind het erg mooi als een andere vrouw een clitpiercing heeft. Een vriendin van mij heeft er een en dat staat haar prachtig. De volgende keer gewoon de benen nog wat wijder doen. Zelf heb ik nog nooit een vervelende opmerking gehad als ik inkijk bij mijn kutje heb. Wel eens dat (vaak wat oudere) mannen er geinteresseerd naar kijken. Vinden mijn vriend en ik wel leuk ;-) Soms ga ik dan juist even semi nonchelant even kort aan mijn schaamlippen wrijven, niet te veel, maar even een beetje verleidelijk doen, vinden we beiden leuk.
ik heb wel eens op het textielstrand een opmerkingen gehad over dat ik daar topless was. Dat deed verder ook niemand daar, maar ik dus wel. Op het strand ben ik altijd topless of naakt. Maar ik wel en als iemand daar dan wat van denkt te moeten zeggen trek ik me er niets van aan en ga dan bijvoorbeeld juist met blote borsten beachtennissen met Peter recht voor zo'n man zijn neus.