Naaktstrandje Vuren

• RuSissy

ik wil zo graag dat het weer mooi weer wordt en weer kan zonnen in mijn stringetje

travestiet
  • S

Is onze fantasie ook. Lekker op het strand genieten van andere om dan zelf ook ondeugende dingen te doen ????

• RuSissy

ik fantaseer niet maar vind het gewoon heerlijk om als man in mn stringetje te zonnen en te zwemmen

travestiet
  • RuSissy

net nog even op het strandje geweest maar het was erg rustig

travestiet
  • RuSissy

vandaag weer op het strandje geweest, ik vind het heerlijk om in mijn slipje en soms in een jurkje uitdagend te tippelen en daar houd ik het bij, ik vind dit een heerlijk strandje waar gewoon alles kan en iedereen ruimdenkend is

travestiet
  • Robbie

Na een geile zomer dit jaar met leuke dames geneukt te hebben en vaak afgepijpt te worden was ik vanmiddag weergave kijken. even mooi weer dus even de kleren uit .hoopte nog bij een mooie blonde en denk Surinaamse man te mogen aanschuiven maar tot nu toe niet gelukt.later s hoof er wel een oudere stel aan op ver-oek van de man maar vrijwel geen actie.ben een beetje met mijn lul gaan spelen waarbij de blikken wel gericht werden op mij.maar leverde nix op helaas wie weet een andere x meer suc6ex met dit stel of andere stelletjes of dames wie weet.morgen zondag nog eens proberen

• Robbie

Jakkie

Vrijdag belooft het 14 graden te worden. Wij, stel van 51/42 gaan, als het weer het toelaat lekker vrijen op het naaktstrandje bij Vuren. Wie heeft ook zin?

zondag ook aanwezig? Mag ik aanschuiven

• Robbie

Zondag 6 oktober ga ik smiddags lekker naar het waalstrandje bij vuren welke dame dames en of stelletjes heeft zin om te spelen sexen genieten.en beetje gezellig kletsen.afz robbedoes

• willem

Robbie

Zondag 6 oktober ga ik smiddags lekker naar het waalstrandje bij vuren welke dame dames en of stelletjes heeft zin om te spelen sexen genieten.en beetje gezellig kletsen.afz robbedoes

Wanhopig daar

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten