Naaktstrandje Vuren

• Jakkie

Vrijdag belooft het 14 graden te worden. Wij, stel van 51/42 gaan, als het weer het toelaat lekker vrijen op het naaktstrandje bij Vuren. Wie heeft ook zin?

• Sanne en Luuk

Hoi, wat leuk dat jullie het daar ook kennen. Wij zijn daar ook bekend. Donderdag 16 maart gaan we naar Azzurra, geile sauna schijnbaar. Jullie ook toevallig? Wij zijn m54 en v45. Xx Luuk en Sanne

• Marko

Hier kom ik ook regelmatig bij mooi weer……..lijkt mij heerlijk om samen met een stel daar te mogen genieten van elkaar.

Wei wil kennismaken en wellicht…….

Marko xx

• Wubbe

Marko

Hier kom ik ook regelmatig bij mooi weer……..lijkt mij heerlijk om samen met een stel daar te mogen genieten van elkaar.

Wei wil kennismaken en wellicht…….

Marko xx

Stuur mij een bericht aub ….wubbe1999@hotmail.nl

Leuke BI man
  • noord aa naturist

Dag allemaal, ik heb een vraag over het mooie strandje aan de Waal bij Vuren:

- Krijg je daar geen last met politie of boswachters bij lekkere geile buitenseks? Het strandje is immers niet eens een officieel naaktstrand, maar slechts gedoogd.

• J en A

Een Naaktstrand is niet voor seks!

ga dan naar zo'n parkeerplaats langs de snelweg en laat naturisten met rust.

• Meneer

Er werd vanmiddag omstreeks 14:00 heerlijk geketst op het strandje langs da waal. Een M/V stel, waarvan de vrouw op haar rug met de beentjes in de lucht lekker door een man werd aangestoten. Een aantal masturberende mannen stonden er omheen te genieten. Het bijzonder was dat er nog een M/V stel naast lag gade te staal. Het zag er heel erg opwindend uit. Vanaf het water was het prima mee te krijgen.

Ik ben benieuwd of dit regelmatig plaatsvind. Wel lekker om hier een keer deelgenoot van te zijn.

• willem

je hebt gewoon geluk gehad ,         Juiste plek tijd en plaats 

zoek samen met een dame ook alleen . Leuke stellen ook bi stellen en dames
    KiK strandgenieten
  • RuSissy

Meneer

Er werd vanmiddag omstreeks 14:00 heerlijk geketst op het strandje langs da waal. Een M/V stel, waarvan de vrouw op haar rug met de beentjes in de lucht lekker door een man werd aangestoten. Een aantal masturberende mannen stonden er omheen te genieten. Het bijzonder was dat er nog een M/V stel naast lag gade te staal. Het zag er heel erg opwindend uit. Vanaf het water was het prima mee te krijgen. Ik ben benieuwd of dit regelmatig plaatsvind. Wel lekker om hier een keer deelgenoot van te zijn.

travestiet
  • RuSissy

iedereen mag toch doen wat ze willen?ze doen er niemand kwaad mee en volgens mij hebben ze volop genoten op een plek waar dit kon, ik heb het ook gezien terwijl ik lag te zonnen in mijn string (zijn hier liefhebbers voor?)

travestiet