Intiem piercing in de sauna

  • Stel35

    Ik heb een verticale clithood piercing met kleine bolletjes. 

    Natuurlijk heb ik de piercing vanwege de extra stimulatie maar ook omdat ik (en mijn vriend) het erg mooi vinden.

    Ik heb dan ook best wel wat verschillende piercings met mooie hangertjes met kristallen enzo.

    Afgelopen weekend waren we in de sauna.

    Ik vind het dan altijd leuk om er goed uit te zien dus had ik ook een mooie piercing in met een hangertje met 3 kristaletjes onder elkaar. Twee mannen in het bubbelbad maakten er naar mij een opmerking over dat ze het bijzonder vonden om te zien. Volgens mij vonden ze het wel mooi maar dat durfde ik niet te vragen.

    Wat vinden jullie?

  • Samen

    Hier ook een intieme clithood piercing echter horizontaal. Inderdaad in de sauna zie je vaak de ogen er op gericht wanneer men het door heeft. Een mooi klein gouden ringetje, wij vinden hetzelf erg mooi en leuk.

    Ook wanneer anderen zoiets dragen zijn we altijd wel getriggert.

    Wijlekkersamen Ad gmail
  • Nudist

    Stel35

    Ik heb een verticale clithood piercing met kleine bolletjes. 

    Natuurlijk heb ik de piercing vanwege de extra stimulatie maar ook omdat ik (en mijn vriend) het erg mooi vinden.

    Ik heb dan ook best wel wat verschillende piercings met mooie hangertjes met kristallen enzo.

    Afgelopen weekend waren we in de sauna.

    Ik vind het dan altijd leuk om er goed uit te zien dus had ik ook een mooie piercing in met een hangertje met 3 kristaletjes onder elkaar. Twee mannen in het bubbelbad maakten er naar mij een opmerking over dat ze het bijzonder vonden om te zien. Volgens mij vonden ze het wel mooi maar dat durfde ik niet te vragen.

    Wat vinden jullie?

    Wij vinden dat het kan! Gaaf zelfs. Is toch juist leuk als mensen daarnaar kijken en er ook van genieten. Leven is al somber genoeg :-)

  • Stel35

    Dank voor jullie reacties.

    ik droeg deze piercing:

    https://images.app.goo.gl/X6domTiQNYBg24QR9

    Eigenlijk een navelpiercing maar ik draag hem eenverdieping lager ;) .

    Ik ga echt niet met mijn benen wijd liggen in de sauna maar je ziet het wel natuurlijk.

    @Samen: Heb jij ook mooie sieraden?

  • J en A

    Mooi om te zien en fijn dat je het niet vervelend vindt dat een vreemde er naar kijkt.

  • Johan

    Supermooie en sexy piercing , en  kost maar 1 Euro 23 bij Ali Express, plus dan de kosten van plaatsing. Leuk voor moerderdag cadeau.Maar ik vrees dat mijn vrouw de piercing te opvallend vind.

  • Nudist

    Stel35

    Dank voor jullie reacties.

    ik droeg deze piercing:

    https://images.app.goo.gl/X6domTiQNYBg24QR9

    Eigenlijk een navelpiercing maar ik draag hem eenverdieping lager ;) .

    Ik ga echt niet met mijn benen wijd liggen in de sauna maar je ziet het wel natuurlijk.

    @Samen: Heb jij ook mooie sieraden?

    Toch juist leuk dat mensen de moeite nemen te kijken ?

  • Stel35

    Het valt natuurlijk ook wel erg op. De piercing is niet echt klein en glimt erg.

    Stiekem wel leuk als ernaar gekeken wordt. Vooral als ik in de sauna op mijn rug lig, zie ik ze wel kijken (niet alleen mannen!).

  • Stel35

    Hebben meer dames hier ervaring mee?

  • floris1964

    Telkens weer mooi en spannend om zo'n clithood piercing te zien. Leuk!