Intiem piercing in de sauna

  • willem

    leuk een piercing  mag gezien worden . zelf heb ik een ferum piercing . ga er gewoon mee naar de sauna en naaktstrand . Soms spreekt een dame me aan daar over maar nooit een verkeerde reactie gehad .

    genieten en nog eens genieten . op een nette manier
  • Stel35

    Ik twijfel om naast mijn VCH piercing ook mijn beide tepels te laten piercen (horizontaal).

    Wat vinden jullie?

  • Stel35

    Ik twijfel om naast mijn VCH piercing ook mijn beide tepels te laten piercen (horizontaal).

    Wat vinden jullie?

  • tweetal

    Stel35

    Ik twijfel om naast mijn VCH piercing ook mijn beide tepels te laten piercen (horizontaal).

    Wat vinden jullie?

    Wat ik vind is dat je vooral zelf moet weten wat je mooi vind en wat je wilt doen. Maar als je mijn mening wilt weten: ik vind een piercing wel mooi, maar als het er te veel worden vind ik het zelf ineens niet meer mooi. 2 tepels en een piercing in de vagina vind ik persoonlijk te veel, maar nogmaals: dat is mijn mening

  • Stel35

    Ik moet toch even wat kwijt.

    Ik was maandag met een vriendin een dagje naar de Sauna (Elysium). Omdat we dinsdag beide vrij waren konden we lekker tot laat blijven (werd buiten wel erg koud!).

    Zowel mijn vriendin als ik hebben een piercing daar beneden (clithoodpiercing).

    We hebben daar dus wel hetzelfde maar dat maakt ons nog geen lesbisch stel ofzo.

    Toen we savonds samen een bubbelbad in stapte zat er een wat ouder stel in het bad (ik schat eind 40), beide zonnebankbruin en de dame leek een borstvergroting te hebben gehad (doet er eigenlijk niet toe).

    Bij het in het bad stappen zagen we dat zowel de man als de vrouw naar onze piercings keken, maar dat doen er wel meer.

    Na een kleine 10 minuten in het bad voelde mijn vriendin uit het niets ineens een hand van de vrouw bij haar vagina. Volgens mijn vriendin zat ze meteen raak en voelde ze de hand niet eerst op haar been ofzo. Natuurlijk schrok ze hiervan en duwde de hand weg. Ze had er niks van durven zeggen dus heb ik ook niks doorgehad.

    Pas toen we het bad uit gingen, vertelde ze me wat er was gebeurt.

    De sfeer was voor haar best wel verpest en we zijn kort daarna naar huis gegaan. Ze vertelde me later dat ze het best heel spannend vond maar er vooral heel erg van schrok.

    Hebben meer van jullie zoiets dergelijks meegemaakt?

  • Bikerscouple op SDC

    Stel35

    Ik moet toch even wat kwijt.

    Ik was maandag met een vriendin een dagje naar de Sauna (Elysium). Omdat we dinsdag beide vrij waren konden we lekker tot laat blijven (werd buiten wel erg koud!).

    Zowel mijn vriendin als ik hebben een piercing daar beneden (clithoodpiercing).

    We hebben daar dus wel hetzelfde maar dat maakt ons nog geen lesbisch stel ofzo.

    Toen we savonds samen een bubbelbad in stapte zat er een wat ouder stel in het bad (ik schat eind 40), beide zonnebankbruin en de dame leek een borstvergroting te hebben gehad (doet er eigenlijk niet toe).

    Bij het in het bad stappen zagen we dat zowel de man als de vrouw naar onze piercings keken, maar dat doen er wel meer.

    Na een kleine 10 minuten in het bad voelde mijn vriendin uit het niets ineens een hand van de vrouw bij haar vagina. Volgens mijn vriendin zat ze meteen raak en voelde ze de hand niet eerst op haar been ofzo. Natuurlijk schrok ze hiervan en duwde de hand weg. Ze had er niks van durven zeggen dus heb ik ook niks doorgehad.

    Pas toen we het bad uit gingen, vertelde ze me wat er was gebeurt.

    De sfeer was voor haar best wel verpest en we zijn kort daarna naar huis gegaan. Ze vertelde me later dat ze het best heel spannend vond maar er vooral heel erg van schrok.

    Hebben meer van jullie zoiets dergelijks meegemaakt?

    Allemachtig vertel eens wat nieuws zeg.

    Jullie zijn toch niet Bleu??

    Op deze site is daar al zo vaak over gesproken.

    Volgens jullie stats: zitten jullie sinds 17-2-2023 om 5:59 hier op deze site

    en jullie dit soort ervaringen nog niet gelezen op deze site? 

    Of jullie nou wel of geen piercedinges hebben waar dan ook. Dit gebeurd wel vaker!! Als je ten minste deze site goed doorgelezen hebt.

    Dit soort ervaringen zijn piercings onafhankelijk.

  • DAW

    Ik vind het mooi om piercings te zien op de wat erotische plekken. Een clit(hood) en tepelpiercing vind ik geweldig. Neus en navelpiercings hebben we nooit veel gedaan, is wel een beetje geweest. Zelf heb ik een frenum piercing waarin ik een staaf of een ring draag. Zowel in de sauna als op het naaktstrand en in de clubs. Succes verzekerd. Er wordt wel degelijk naar gekeken door de vrouwen. En nieuwsgiering naar gevraagd hoe dit voelt. VInd ik alleen maar leuk.

    Laatst in de sauna (Beemster) lag er op het ligbed naast ons een dame met een clitpiercing, en 1 tepel piercing. Kon mijn ogen er niet vanaf houden. Zeker een aanwinst voor het vrouwelijk lichaam! Maar zomaar iemand in de sauna aanraken…nee dat doe ik zelfs in de clubs niet eens. Eerst een positief signaal krijgen.

    we love the sun; KIK Sjaaknudist
    SDC DDD331
  • Bor

    leuk hoor die piercing ikzelf vind het mooi en leuk als vrouw daar leuke piercing heeft. Zelf heb ik diverse prins alberts heb deze in sauna gewoon in  vind het wel leuk als iemand daar opmerking over maakt

     

  • Bor

    leuk hoor die piercing ikzelf vind het mooi en leuk als vrouw daar leuke piercing heeft. Zelf heb ik diverse prins alberts heb deze in sauna gewoon in  vind het wel leuk als iemand daar opmerking over maakt

     

  • Bor

    Vind dat je vooral zelf klaar moet zijn dat je er tepel piercing bij wilt als jij dat wil  wat een ander ervan vind vind ik minder belangrijk. Gaat om jou