Stel ontmoeten in sauna…

• Dennis

Hoi ik verblijf zondag 22 Jan in een hotel in de buurt van Nijmegen welk stel vind het geil om langs te komen en bekeken te worden kan op de kamer of in een sauna. Ook mannen alleen zijn welkom want ik vind het ook geil als een man mijn vrouw verwend cuckold. Veel mogelijk dus

• Stel058

Timo

Beste stellen, 

Dat lijkt ons wel leuk en spannend.

Stel van begin 40

Wij, stel van vooraan 40, spelen al geruime tijd met de gedachte om ons seksueel leven een trede verder te proberen… dit als beginners om bekeken te worden en te kijken. Wie weet als het goed voelt en evt klik daar is meer maar vooralsnog in eerste instantie niet. 

Dit lijkt ons leuk, spannend en makkelijk in een normale sauna te ontmoeten/ontdekken. 

wie van de stellen hier gaat binnenkort ook naar een sauna met dit als “doel”/wens… 

wie weet kunnen we met meerdere stellen een dag/datum prikken zodat er zeker wat te zien valt?

Ben zeer benieuwd en we hopen van jullie te horen.

• Anony

Dennis

Hoi ik verblijf zondag 22 Jan in een hotel in de buurt van Nijmegen welk stel vind het geil om langs te komen en bekeken te worden kan op de kamer of in een sauna. Ook mannen alleen zijn welkom want ik vind het ook geil als een man mijn vrouw verwend cuckold. Veel mogelijk dus

Het lijkt mij wel geil om samen de sauna in te duiken, elkaar goed te bekijken en verder te gaan in de kamer. Heb deze fantasie al een tijdje. Dit wordt wel me eerste keer..

jongeman van 28 aan deze zijde,

kik: 24goodlooking

hoor graag van jullie

• Linda en peter

Wij stel eind 30 beide volslank worden graag bekeken en kijken graag naar andere.

We zijn volgende week zaterdag op de boot in mill.

Zijn er nog meer stellen met deze interesse.

Groetjes linda

L & p
  • Sauna stel

Stel058
    Timo

Beste stellen, 

Dat lijkt ons wel leuk en spannend.

Stel van begin 40

Wij, stel van vooraan 40, spelen al geruime tijd met de gedachte om ons seksueel leven een trede verder te proberen… dit als beginners om bekeken te worden en te kijken. Wie weet als het goed voelt en evt klik daar is meer maar vooralsnog in eerste instantie niet. 

Dit lijkt ons leuk, spannend en makkelijk in een normale sauna te ontmoeten/ontdekken. 

wie van de stellen hier gaat binnenkort ook naar een sauna met dit als “doel”/wens… 

wie weet kunnen we met meerdere stellen een dag/datum prikken zodat er zeker wat te zien valt?

Ben zeer benieuwd en we hopen van jullie te horen.

Wij stel gaan morgen 14 jan naar sauna Bussloo. Het lijkt ons idd spannend om bekeken te worden. Wellicht iets meer.

• Amsterstel

Sorry voor de late reactie had geen melding gehad. Ja 5 mei is gedateerd maar wel netjes en schoon en genoeg leuke plekjes om zoals in het stoombad van hotels van oranje wat te doen????.

Waar gaan jullie tegenwoordig heen? Wij hebben sinds een tijdje een sloep daar kan je ook leuke plekjes mee bezoeken. Hoop jullie weer eens te zien ????

• Dennis

Anony
    Dennis

Het lijkt mij wel geil om samen de sauna in te duiken, elkaar goed te bekijken en verder te gaan in de kamer. Heb deze fantasie al een tijdje. Dit wordt wel me eerste keer..

jongeman van 28 aan deze zijde,

kik: 24goodlooking

hoor graag van jullie

Je hebt mijn kik en Skype stuur even bericht

• Linda en peter

Ha saunagangers

Is er nog iemand hier die volgende week zaterdag ook in mill te vinden is.

L & p
  • Remco

Wij aankomende zaterdag in Veluwse bron stel van 37

• Stel197572

Woe 1 Maart gaat het dan gebeuren…

Voor het eerst samen naar in dit geval een erosauna (Steamworks Arnhem).

Wij vinden het ontzettend spannend, en zijn stiekem wel een beetje nerveus.

Maar tegelijkertijd ook bloednieuwsgierig.

We hopen dat we niet alleen zijn haha, en dat het de nervositeit onterecht zal blijken, we gaan het zien.

grt E en S, 47/50

SDC: ontdekkendstel1441