Gran Canaria oktober

• Bistell

guido
    Bistell

Wij gaan vrijdag 21 oktober en willen een maand in ons appartement verblijven.

Hebben er zin in om lekker te genieten op het strand en mss wel in de duinen.

Dan zijn jullie er nog als ik kom.Zijn jullie beide bi?

ja en we gaan regelmatig naar swingerclubs en soms naar de bios in de Cita

• Johan

Is er weer mogelijkheid om in de duinen van Maspalomas te liggen , en te spelen ?  We houden niet van bios of clubs. Door Corona al 2 jaar niet daar geweest. We horen wisselende berichten, is het door controles allemaal over en uit in de duinen ?  We horen het graag van mensen die er recent nog zijn geweest.

• guido

Bistell
    guido
    Bistell

Wij gaan vrijdag 21 oktober en willen een maand in ons appartement verblijven.

Hebben er zin in om lekker te genieten op het strand en mss wel in de duinen.

Dan zijn jullie er nog als ik kom.Zijn jullie beide bi?

ja en we gaan regelmatig naar swingerclubs en soms naar de bios in de Cita

Hoe kunnen wij in contact komen?

• Levevensgenieters

Wij gan in de week van 7 november naar Gran Canaria en zoeken nog een naturisten/swing-accomodatie.

groet Suus en René

• Nice

geilstel

Wij gaan 12 okt voor 15 dagen

Hoi Hoi! Ik vertrek ook morgenvroeg naar Gran canaria . Wie weet zie ik jullie nog wel voor een lekker drankje en wie weet meer .

Greetz Kevin .. een leuke verzorgde spontane man 43jr die houdt van gezelligheid???? 

mijn kik is : loverx47

• Levevensgenieters

Wij gan in de week van 7 november naar Gran Canaria en zoeken nog een naturisten/swing-accomodatie.

groet Suus en René

wij gaan er ook heen die week.

Zijn ook benieuw wat er te doen is .

PAtroa

• Amsterstel

Wij zitten vanaf 1-12 tot 13-12 in rui. Hopelijk zijn de duinen weer zonder controle

• Bikerscouple op SDC

Amsterstel

Wij zitten vanaf 1-12 tot 13-12 in rui. Hopelijk zijn de duinen weer zonder controle

Lollll  welke RUI?? Er zitten op het hele eiland een stuk op 12 waarvan in Maspalomas alleen al een stuk of 5 :D:D

In Okt werd er nog gepatrouilleerd.

• Amsterstel

Hi, wij zitten deze keer in palace oasis lekker dicht bij het strand. Zijn de kiosken alweer open?