Hoe is het tegenwoordig op Oranjezon?;kan daar weer in de duinen gelegen worden of is daar nog veel controle. Morgen gaaan wij ergens naar het strand mijn vrouw en ik. Waar is het meest te beleven?
@ E en P, veel controle geweest op Oranjezon, maar lijkt nu voorbij te zijn, afgelopen week geen last meer van gehad. Wat ik hoorde werden er geen boetes uitgedeeld maar slechts aan de mensen verzocht op vlakke strand te gaan liggen. Dus dat kun je wel riskeren. Neelje Jans is in de duinen voor 80 % gay ontmoetingsplaats geworden..is mijn ervaring. Veel cruising inderdaad daar.
johan wat klets je allemaal . ik ben er nu in de vakantie als 2 weken ben er iedere dag . liggen alleen maar stellen en misschien een handje vol mannen in de duinen . sociale controlle is er wel . veel kennen elkaar
Met dit weer zelfs niemand in de duinen
Ik weet niet wat je bedoeld met wit/geel. De plu geel en de stok wit? En in de duinen vrij hoog? Dan heb je mijn vrouw gespot toen ik ff zwemmen was denk.
We hebben het overigens heel leuk gehad en lekker gespeeld en dat vrij lang. Onbespied gelukkig want de dame wordt voor het eerst sinds lange tijd weer wat vrijer op dit gebied. Dit na een hele lange tijd. Vroeger deden we veel swingen en trio mmv maar niet zomaar met een wandelaar in de duinen. Ik vind het relax dat ik ongestoord m'n ganng kon gaan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?